Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهرام نصراللهی‌زاده در جلسه شورای توسعه شهرستان سروآباد اظهار کرد: کار جانمایی برای احداث این پایگاه انجام می‌شود و هزینه آن نیز توسط بنیاد مستضعفان تامین خواهد شد.

وی یکی از ظرفیت‌های سروآباد را بحث گردشگری عنوان کرد و افزود: وجود این پایگاه قایقرانی و مراسم پیرشالیار در هورامان می‌تواند رونق بسیار خوبی در بخش گردشگری این شهرستان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان سهم سروآباد را از اعتبارات سالانه استان، سه درصد اعلام کرد و گفت: با این وجود حدود پنج تا ۶ درصد اعتبارات استانی را به این شهرستان تخصیص داده‌ایم و دوبرابر جمعیت به آن توجه شده است.

نصراللهی‌زاده مهم‌ترین محورهای توسعه سروآباد را کشاورزی و گردشگری اعلام کرد و افزود: در حوزه راه کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده و محور سروآباد - کامیاران آسفالت شده است، ضمن اینکه آسفالت سه راهی حزب‌الله به روستای هجیج از توابع شهرستان پاوه کرمانشاه نیز در مراحل پایانی است.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه باغ‌های دهکانان نیز ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است، یادآور شد: ۶۰۰ هکتار باغ قرار است در این منطقه آبی شود که تاثیر قابل توجهی در توسعه سروآباد خواهد داشت.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

کد خبر 572410 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند. امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردن و پس از خارج کردن مغروق آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند. تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد./تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند