Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش برنا؛ علی ملکپور، مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری پرداخت شد، گفت: این میزان تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه کمیته امداد و دو بانک عامل پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: این میزان تسهیلات در راستای رفع مشکلات اقتصادی مددجویان پرداخت شده است.

او تاکید کرد: بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش در چهارمحال و بختیاری از این تسهیلات بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال از دیگر حمایت‌های کمیته امداد در راستای خودکفایی مددجویا به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه خودکفایی مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، گفت: آموزش مهارت و پرداخت تسهیلات اشتغال از مهمترین اقدامات در راستای خودکفایی مددجویان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمیته امداد مددجویان تسهیلات حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد