Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد توحیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی مهاباد پس از شناسایی یک سارق حرفه‌ای در این شهرستان، تعقیب و گریز برای دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: سارق مسلح در این عملیات به محض اطلاع از شناسایی شدن اقدام به تیراندازی رگباری کرده و در پی آن ۲ مامور انتظامی زخمی و یک شهروند نیز در مهاباد کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه سارق مسلح شناسایی شده، اظهار داشت: متهم سابقه‌ سرقت مسلحانه در شهرهای همجوار را دارد.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه این حادثه در محله "کانی صوفی رشید" شهر مهاباد اتفاق افتاده است، اضافه کرد: تلاش‌ برای دستگیری این سارق مسلح و همراه وی ادامه دارد.

مهاباد با  ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی انتظامی مهاباد آذربایجان غربی انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان