Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی گفت: علت کمبود مرغ در تهران، تصمیمات جزیره‌ای برخی استان‌ها درباره ارسال نکردن تولیدات خود به این استان و توزیع نامناسب این محصول در استان تهران است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم حبیب اسدالله نژاد نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی اظهار کرد: برخی استان‌های پرتولید، که قبلاً نیاز تهران به مرغ زنده را تامین می‌کردند با وجود اینکه در استان‌های خود کمبودی ندارند و حتی با تولید مازاد نیز مواجه اند مبادرت به ممنوعیت یا محدودیت ارسال مرغ زنده به تهران کردند که از جمله این استان‌ها گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این اقدام جزیره ای، غلط، غیر قابل قبول، و غیرکارشناسی است و انتظار داریم این گونه تصمیم سازی‌ها در کشور به شکل جزیره‌ای صورت نگیرد.

نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی گفت: در مبحث تامین مرغ با توجه به تولیدات صورت گرفته در سطح کشور، مشکلی وجود ندارد و اگر دولت به تعهدات خود عمل کرده و صد درصد نهاده‌ها را با قمیت مصوب و در موعدی که مرغدار به آن نیاز دارد تامین کند قطعاً بازار ثبات و آرامش را به خود می‌بیند.

استاندار قزوین: قیمت مرغ از فردا 22 هزار تومان استکاهش قیمت مرغ در بازار آزاد به 20 هزار تومان تا 10 روز آینده

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه مرغ و ماهی قیمت مرغ اتحادیه مرغ و ماهی قیمت مرغ جزیره ای استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بسترسازی تولید را برای تنظیم بازار دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمّی و قیمتی به حداقل برسانیم.

به گزارش مشرق، محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تنظیم بازار بستر سازی تولید را دنبال می کینم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمی و قیمتی به حداقل برسانیم.

وزیر کشاورزی تصریح کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز توسط کارخانه های تولید روغن و بازرگانان ۷۰۰ هزار تن دانه های روغنی از کشاورزان خریداری شده است، یادآورشد: در هیچ میوه فروشی کمبود کالا مشاهده نمی شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی