Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس خاک سفیدی گفت: صبح امروز ششمین باجه بانکی ویژه نابینایان در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس خاک سفیدی نماینده انجمن نابینایان ایران در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: امروز باجه ویژه نابینایان در بانک توسعه تعاون واقع در خیابان آزادی جنب مسجد جامع توسط دفتر انجمن نابینایان ایران در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این باجه مجهز به برجسته نگار است و نابینایانی که به خط بریل مسلط هستند می توانند بدون فرد امین به طور مستقل از افتتاح تا دریافت کارت خود پرداز را انجام دهند.

نماینده انجمن نابینایان ایران در سیستان و بلوچستان گفت: در این باجه سخت افزاری وجود دارد که به صورت بریل یا گویا به نابیانیان کمک می کند اقدامات بانکی مربوط به افتتاح حساب را بدون نیاز به حضور همراه انجام دهند.

خاک سفیدی تصریح کرد: کافی است فرم را با سیستم پر کنند، فرمان پرینت دهند، مهر یا انگشت پای رسید بزنند و تحویل باجه دار بدهند.

وی ادامه داد: در زاهدان تنها تعداد انگشت شماری بانک با پیگیری های انجمن نابینایان ایران از طریق بانک مرکزی این باجه را راه اندازی کردند و خدمات می دهند.

نماینده انجمن نابینایان ایران در سیستان و بلوچستان گفت: بانک های تجارت شعبه شهدا واقع در کمربندی خرمشهر، دی واقع در خیابان شهید حسین بر بین حسین بر 11 و 13 ، رفاه کارگران واقع در خیابان آزادی، ملت  شعبه شهید بهشتی در خیابان شهید بهشتی و سپه واقع در خیابان شریعتی به این سامانه  تجهیز شدند تا نابینایان از استقلال و کرامت فردی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واقع در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان