Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: طبق مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت مطالبات و بدهی‌های بانکی یکی از کارخانه سرامیک استان تا پایان سال جاری عقب افتاده تا بتوانیم تکلیف این واحد بزرگ صنعتی را مشخص کنیم. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره سرنوشت و ادامه حیات یکی از کارخانه سرامیک استان در شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت مطالبات و بدهی‌های بانکی این کارخانه سرامیک تا پایان سال جاری عقب افتاده تا بتوانیم تکلیف این واحد بزرگ صنعتی را مشخص کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کارخانه به 4 بانک بزرگ کشور بدهکار است اضافه کرد: بنابراین تا آخر اسفندماه 1399 انجام هر گونه اقدام از سوی بانک‌ها برای وصول بدهی از مالکان این واحد تولیدی ممنوع بوده و کلیه پرونده‌های جاری وصول مطالبات بانکی از مدیرعامل کارخانه هم تا این تاریخ متوقف خواهد شد تا در مورد سرنوشت مالکیت این کارخانه به جمع‌بندی رسیده و تصمیم بگیریم.

جمالی‌پور با ذکر اینکه پرداخت مطالبات بانکی توسط این واحدهای تولیدی حدود 10 سال عقب افتاده است، ادامه داد: برای نمونه این واحد تولیدی 2 قرارداد اخذ تسهیلات بانکی با یکی از بانک‌ها امضا کرده و امروز نزدیک 11 سال است که از پرداخت این تسهیلات می‌گذرد و در حال حاضر این کارخانه فقط به این بانک 26 میلیارد تومان بدهی دارد.

استاندار قزوین با بیان اینکه مشکل بدهی بزرگ این واحد تولیدی را از یکی از بانک‌ها پیگیری کردیم گفت: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل بانک یاد شده داشتیم، قرار شده در ازای بدهی بزرگ شرکت این واحد صنعتی را بعد از قیمت‌گذاری کارشناسی و منصفانه تملک کند و بعد از کسر مطالبات خود از قیمت کل کارخانه با نظارت ما مطالبات 3 بانک دیگر را هم پرداخت کند.

جهش تولید این بار از نوع عمل انقلابی؛ یک شرکت تولیدی کاشی و سرامیک تزئینی در قزوین بازار چینی‌ها را در آذربایجان تصاحب کرد + فیلم1214 طرح در دست اجرای صنعتی در استان قزوین وجود داردصنایع بزرگ و صاحب برند استان قزوین احیا می‌شود

جمالی‌پور افزود: مالک این کارخانه شخصیتی برجسته و بسیار محترمی است که مانند بسیاری از مدیران واحدهای تولیدی سیل مشکلات اقتصادی به او هم برخورد کرده است. متاسفانه در مملکت ما هم وقتی مشکلی برای تولیدکننده پیش می‌آید، کل اعتبار و حیثیت کاری او زیر سوال می‌رود.

وی ادامه داد: پرونده واگذاری این کارخانه به یکی از بانک‌ها در حال به نتیجه رسیدن است ادامه داد: این بانک در قالب توافق با ما قبول کرده که منابع مالی حاصل از تملک را به پرداخت مطالبات این شرکت به بانک‌های دیگر اختصاص دهد و امیدواریم این بانک دوباره در یک مزایده به بخش خصوصی واگذار شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین کارخانه سرامیک پرداخت مطالبات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند