Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسنپ‌تریپ که در طول ۵ سال فعالیت خود همواره رعایت اصول بهداشتی را برای همکاری با هتل‌ها مد نظر قرار داده خدمات جدیدی را ارائه کرد تا انتخاب هتل‌های بهداشتی و مطمئن را برای کاربرانش آسان کند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،ابتدای اسفند ۹۸ بود که خبر شیوع ویروس کرونا در ایران به طور رسمی تائید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مردم در کمال ناباوری و تشویش فکر می‌کردند که این مهمان ناخوانده در نهایت تا مدت کوتاهی حضور خواهد داشت و کسی ایده‌ای در رابطه با طولانی شدن حضور این ویروس نداشت. حالا، اما نزدیک به ۱۰ ماه از آن زمان و شیوع این بیماری در کشور گذشته و هیچ بخشی از زندگی نیست که از حضور این بیماری متأثر نشده باشد. اما سفر و گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع این بیماری همه‌گیر در ایران و جهان به خود دیده است.
در اوایل شیوع این بیماری رویکرد قالب قرنطینه و تعطیلی کامل بود که به تبع آن صنعت گردشگری برای مدتی رکود قابل توجهی را تجربه کرد. اما با طولانی شدن شیوع کرونا رویکرد عمومی برای پیشگیری از شیوع این ویروس از قرنطینه به همزیستی تغییر پیدا کرد. با این تغییر زندگی به حالت پیش از کرونا شباهت بیشتری پیدا کرد و چرخ کسب‌وکار‌هایی که در دوران قرنطینه متوقف شده بود شروع به چرخش کرد. سفر و گردشگری هم با وجود آنکه راه درازی برای بازگشت به شرایط قبل از کرونا در پیش دارد از این قاعده مستثنی نیست. دلیل این موضوع را می‌توان ناچار بودن افراد به انجام سفر‌های ضروری نظیر سفر‌های کاری، تحصیلی و درمانی در نظر گرفت.
در این میان، اما کسب‌وکار‌های حوزه گردشگری باید به دغدغه‌های بهداشتی افرادی که در این دوران مجبور به انجام سفر هستند، پاسخ دهند. در همین راستا اسنپ‌تریپ که در طول ۵ سال فعالیت خود همواره رعایت اصول بهداشتی را برای همکاری با هتل‌ها مد نظر قرار داده خدمات جدیدی را ارائه کرد تا انتخاب هتل‌های بهداشتی و مطمئن را برای کاربرانش آسان کند. اسنپ تریپ در اولین اقدام خود براساس نظر کاربرانش لیستی از بهداشتی‌ترین هتل‌ها را تهیه و منتشر کرد. افرون بر این اسنپ تریپ در اقدامی دیگر امتیاز رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را به امتیازات هتل‌ها اضافه کرد تا کاربرانی که در این ایام در هتل‌ها اقامت دارند بتوانند با امتیازی که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر هتل می‌دهند به عنوان ناظری بی‌طرف این موضوع را ارزیابی کنند؛ بنابراین اگر در ایام کرونا مجبور به سفر به مرکز ایران هستید می‌توان بهداشتی‌ترین هتل‌های یزد را در اسنپ تریپ مشاهده کنید. از سوی دیگر برای نمونه اگر قصد رزرو هتل‌های کاشان را دارید می‌توانید به امتیاز رعایت پروتکل‌های پیشگیری از کرونا در هتل‌های کاشان توجه کنید. به افرادی که قصد سفر به جنوب ایران دارند می‌توان نوید داد که این امکانات برای هتل‌های تمام نقاط ایران ارائه می‌شود. از این رو اگر قصد رزرو هتل‌های قشم را دارید نیز اسنپ تریپ به شما برای رزرو بهداشتی‌ترین هتل کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسنپ تریپ هتل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی اسنپ تریپ هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، روزنامه دیلی میل نوشت قربانیان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا از شنیدن خبر جمع آوری واکسن‌های این شرکت ابراز شادی می‌کنند، زیرا می‌گویند این واکسن ها، عوارضی داشته است.

این روزنامه نوشت: وکلای ۸۱ نفر از اعضای خانواده قربانیان کنندگان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا در انگلیس می‌گویند از این پس، فرد دیگری آسیب نخواهد دید.

به نوشته دیلی میل، شمار بسیار اندکی از دریافت کنندگان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا می‌گویند عوارض این واکسن، به مرگ ۸۱ نفر در انگلیس منجر شده است، اما چون اعضای خانواده قربانیان، در مدت معین شده سه ساله، شکایت نکرده اند، نمی‌توانند غرامت دریافت کنند.

روزنامه دیلی میل نوشت: در زمان آغاز همه گیری کووید، واکسن آسترازنکا به عنوان پیشتاز دانش انگلیسی به بازار آمد، اما در ماه‌های اخیر، درباره عوارض لخته شدن خون در دریافت کنندگان آن، اخبار متعددی منتشر شده است.

به نوشته این روزنامه، واکسن کرونا را دانشگاه اکسفورد و شرکت آسترازنکا ساختند و از امروز، این شرکت، داوطلبانه، تبلیغات درباره واکسن را در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، ادامه نمی‌دهد.

این شرکت اعلام کرده است به علت به بازار آمدن واکسن‌های جدید و کاهش تقاضا برای واکسن کرونا، ساخت و تولید واکسن کرونا را در سراسر جهان، متوقف می‌کند.

شرکت آسترازنکا، شرکت دارویی انگلیسی – سوئدی است.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران