Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:56:18 GMT

خسارت ۳۰ هزار میلیاردی کرونا به اصناف خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۹۹۷۸

خسارت ۳۰ هزار میلیاردی کرونا به اصناف خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان امروز در نشست هم اندیشی اصناف و اتحادیه‌ها که با محوریت مقابله با کرونا در خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به زیان صنوف از تعطیلی اجباری به دلیل شیوع کرونا، حمایت از اصناف و اتخاذ راهکارهایی برای رفع زیان آنها در شرایط کرونایی، امری ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به کاهش ۷۰ درصدی درآمدهای برخی اصناف اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته، بیش از ۳۰ میلیون زائر و مسافر به استان ما سفر می کردند ولی به دلیل شیوع کرونا، حداقل ۳۰ هزار میلیارد تومان به اصناف استان و به ویژه شهر مشهد خسارت وارد شده؛ همچنین کاهش تقاضا از سوی مردم در شرایط کرونایی نیز باعث کاهش فروش اصناف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات با سود ۱۲ درصد به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان اشاره کرد و گفت: سهمیه این تسهیلات به طور کامل جذب نشده ولی با این وجود در جذب تسهیلات در رتبه دوم قرار داریم.

رسولیان با بیان اینکه در برخورد با اصناف متخلف در عدم رعایت محدودیتها نباید تفاوتی باشد، ادامه داد: برای توزیع کالای تنظیم بازار از توان همه فروشگاه ها و تعاونی های مصرف استفاده شد تا از ازدحام جمعیت جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به محدود بودن اختیارات استان در خصوص اعمال محدودیت های برای فعالیت صنوف، گفت: پیشنهادات اتحادیه ها را در این خصوص جمع آوری و به تهران ارسال می کنیم.

کد خبر 5094656

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج تبریز عکس استانها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی

امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صادقیون در خراسان رضوی گرد هم آمدند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور