Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر تنومند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت چهار هزار و ۷۵۴ مورد عمل ارتوپدی در این مرکز انجام شده که با در نظر گرفتن شرایط ویژه ۹ ماه گذشته، نشان از فعالیت بی وقفه همکاران در واحدهای مختلف در کنار مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در طی این مدت یک هزار و ۴۵۲ مورد جراحی عمومی، ۲۹۸ مورد جراحی مغز و اعصاب، ۴۸ مورد جراحی گوش، حلق و بینی و ۳۳ مورد عمل جراحی ارولوژی در این مرکز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنومند گفت: مرکز آموزشی درمانی سینا در ایامی که تمامی مراکز بهداشتی و درمانی با تمام توان به ارائه خدمات مربوط به کنترل بیماری کرونا مشغول بودند به ۲۵ هزار و ۶۸۵ مورد بیمار اورژانسی و ۶ هزار و ۲۲۵ مورد بستری در بخش های عادی و ۳۶۸ مورد بستری در بخش های ویژه خدمات درمانی ارائه کرده است.

وی افزود: همچنین با وجود اینکه مرکز آموزشی و درمانی سینا به عنوان مرکز ارجاعی بیماران کرونایی شناخته نمی شود، در این مدت ۱۷۵ مورد بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز بستری شده اند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی مراغه بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد