Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان کنیا در تلاش برای ساختن پل ها و التیام شکاف ها در جامعه نام جدیدی را برای مسجدی که در «کیسومو» قرار دارند انتخاب کردند که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به یک خبر داغ اینترنتی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « standardmedia»، مسلمانان کنیا در تلاش برای ساختن پل ها و التیام شکاف ها در جامعه نام جدیدی را برای مسجدی که قرار است در «کیسومو» ساخته شود انتخاب کردند که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به یک خبر داغ اینترنتی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسلمانان نام این مسجد که در منطقه مورد مناقشه در «کالولنی» واقع  در شهر کیسومو قرار دارد را «عیسی مسیح» گذاشته اند.

 

همه چیز با یک کشمکش قانونی طولانی بین انجمن مسلمانان و « Adventist Day Seventh Day  » SDA) ) بر سر مالکیت یک قطعه زمین آغاز شد.

 

مسلمانان می گویند که انتخاب نام «عیسی مسیح» برای این مسجد به معنای تصمیم جامعه مسلمانان برای نشان دادن حسن نیتشان به کلیسای SDA است.

 

«عبدالرشید» ، موذن رسمی مسجد در این باره می گوید: ما یک کشمکش طولانی داشتیم و این یکی از دلایلی است که تصمیم گرفتیم نام عیسی مسیح را روی مسجد بگذاریم تا نشان دهیم که ما با مسیحیان دشمن نیستیم .

 

وی خاطرنشان كرد كه مسلمانان نیز به عیسی مسیح  ایمان دارند چرا که او در كنار چهار نفر دیگر از پیامبران كه حضرت محمد (ص)  نیز شامل آنها بود ، یكی از پیامبران اصلی برگزیده شده از سوی خداوند برای راهنمایی بشریت بود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنیا مسیحیان مسلمانان عیسی مسیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بارندگی شدید و سیل جان دست کم ۷۰ نفر را در کنیا گرفت+ تصاویر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند