Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره اصرار برخی برخی برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران اظهارداشت: ‏در کنار مجموعه اتفاقات کشور، ‎فشارها همچنان برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران آنهم مبتنی بر نگاه های معطوف به منافع بخشی و شاید هم شخصی و البته در چهارچوبی ‎محرمانه، تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خواستم بدانند که کمیسیون شهرسازی و کلیت شورای پنجم همه تصمیم گیری ها را رصد می کند. جزییات را بعدا اعلام می کنم.

به گزارش فارس، موضوع  لغو محدودیت ارتفاعی جماران چند ماه است که اختلاف بین دولت و شورای شهر تهران شده و این موضوع با حاشیه های فراوان همچون عدم دعوت پیروز حناچی، شهردار تهران به جلسات هیات دولت شد و بسیاری از اعضای شورای شهر معتقدند این موضوع اقدام درستی نیست و اگر محدودیت ارتفاعی جماران لغو شود تبعیض میان مردم ساکن شمال و جنوب تهران ایجاد می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لغو محدودیت ارتفاعی جماران محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران محدودیت ارتفاعی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود