Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم معتقدند که کشور در ریل معینی حرکت نمی‌کند و بسیاری اوقات ندانم کاری مشاهده می‌شود گفت: مسئولان اجرایی باید در ریل قانون حرکت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم گلایه دارند کشور در ریل معینی حرکت نمی‌کند و در بسیاری از مواقع ندانم کاری مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر حراست در انجام وظایفش کوتاهی کند خواهیم دید که مدیری در مسئولیت خود رسوایی به بار می‌آورد و این رسوایی‌ها باعث می‌شود تا آسیب‌های عظیمی به اقتصاد و جامعه و تولید وارد شود افزود: امروز ارتباطات فضای مجازی و نفوذ دشمن باعث شده تا لغزشگاه‌هایی در جامعه به وجود آید و با بیداری و هوشیاری بخش‌های نظارتی می‌توان جامعه را سالم نگه داشت و از رشد فسادها جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط کشور بیش از هر چیز توقع مردم باید مورد توجه قرار گیرد و آنها توقع دارند که نیروهای نظارتی کار خود را درست انجام دهند.

سمنان| قانون مداری از کارکردهای مهم امربه‌معروف استاستاندار سیستان و بلوچستان: تنها اصل توسعه حرکت  بر مدار قانون مداری استقزوین| توجه به قانون مداری در جامعه منجر به برقراری امنیت می‌شود

عبادی افزود: مردم از اوضاع کشور بسیار ناراحت هستند، نیروهای نظارتی باید بر اساس اصل دوستی به مدیران متخلف تذکر بدهند و نگذارند مدیران و اداره‌ها فاسد شوند و بی قانونی در جامعه رواج پیدا کند.

وی بیان کرد: کسی که مدیر می‌شود خلق الساعه نشده است و نباید در مسئولیت خود خیانت کند و اگر این کار را انجام دهد حذف می‌شود و آن مدیر هم سرمایه کشور است با اینکه ضایعاتی به بار آورده است.

عبادی بیان کرد: قوه قضائیه نقش پیشگیری دارد و بسیاری از مسائل در حال تغییر و بازگشت به اصلش است و پیشگیری حیات سیاسی، اجتماعی و حکومتی را حفظ می‌کند و زمانی موثر است که به موقع تذکرها داده شود و جلوی فساد را بگیرند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر برخوردها آگاهانه باشد دیگر افراد جرات خیانت را پیدا نمی‌کنند اما اگر برخوردی صورت نگیرد آن فردی که امین است هم دزد می‌شود و بدانید که نقش پیشگیرانه قوه قضائیه بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی از دیانت خوبی برخوردار هستند عنوان کرد: مردم این استان هنوز از قناعت، دیانت و امانت و صداقت و کارآمدی برخوردار هستند پس نگذارید که مردم فاسد شوند.

مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی نیز در ای دیدار اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در راستای تحقق حقوقی که شهروندان در استان دارند  گام برداریم و استدعا داریم ما را کمک کنید.

رحیمی گفت: در راستای منویات رهبری در استان در راستای گشایش امور لازم است به آن پرداخته شود عمل می‌کنیم و به گونه‌‌ای عمل می‌کنیم اگر انحرافی و تخلفی از سوی دستگاه‌های استانی و مدیران خدای نکرده باشد به موقع ورود می‌کنیم.

وی ادامه داد: متعهد به دیده‌بانی و نظارت به آنچه که مدنظر است هستیم و به تکلیف قانونی خود عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان

ایسنا/خراسان شمالی مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی با صدور پیام‌هایی درگذشت عیسی قلی‌پور، هنرمند موسیقی مقامی شمال شرق کشور را تسلیت گفتند و یاد و خاطر این هنرمند را گرامی داشتند.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، نام و یاد استاد عیسی قلی‌پور را مانا خواند و درگذشت این هنرمند ارزشمند را به جامعه هنرمندان و مردم استان تسلیت گفت.
تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز با صدور پیامی اظهار کرد: استاد عیسی قلی‌پور خواننده ، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی رخت سفر بربست. پیشکسوتی فروتن که با ذوقی لطیف بین لحن‌ها و نغمه‌ها، پیوندهایی دلنشین و خاطره‌انگیز می‌آفرید و به خلق آثار ارزشی و انقلابی و روایت اسطوره‌ها و سنت‌های تاریخی این مرز و بوم می‌پرداخت.
اینجانب فقدان این هنرمند شریف را به جامعه موسیقی کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی، نمایندگان و منتخبان مجلس شورای اسلامی و جامعه هنری و فرهنگی استان نیز با صدور پیام‌هایی یاد و خاطر این هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی استان را گرامی داشتند.
استاد عیسی قلی‌پور معروف به《عیسی بخشی》 خواننده، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی بود. وی دارای نشان درجه یک هنری و دارنده افتخارات هنری بود.
پیکر این هنرمند روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه ، از مقابل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد تشییع می‌شود.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی