Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:25:50 GMT

با نماینده‌یاب، شبکه فروش خود را هوشمندانه توسعه دهید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۰۳۷۰

با نماینده‌یاب، شبکه فروش خود را هوشمندانه توسعه دهید

‍‍‍‍‍‍

در شرایط پرریسک کسب‌ و کار این روزها بازار اخذ نمایندگی حسابی داغ است، چرا که ریسک راه‌اندازی انواع کسب‌ و کار را به حداقل کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نماینده‌یاب، اخذ و اعطای نمایندگی یکی از بهترین راه‌های رسیدن به کسب‌ و کاری پر سود و دائمی در ایران است. روزانه شرکت‌های متعددی به منظور گسترش شبکه فروش خود اقدام به اعطای نمایندگی فعال در سراسر ایران می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر سرمایه کافی ندارید و نمی‌خواهید همه چیز را از صفر شروع کنید، اخذ نمایندگی می‌تواند کلید گشایش درب‌های کسب‌ و کار شما باشد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

چگونه نمایندگی بگیریم؟

شرکت‌های متعدد به منظور توسعه‌ی شبکه فروش خود تصمیم به اعطای نمایندگی می‌گیرند. این شرکت‌ها بسته به نوع فعالیت خود، شرایط خاصی را برای اعطای نمایندگی بدون سرمایه، اقساطی یا با سرمایه اندک مشخص می‌کنند و شما با بررسی این شرایط و توانایی‌های خود می‌توانید برای اخذ نمایندگی وارد مذاکره شوید و به عنوان نماینده رسمی شرکت‌های معتبر درآمد خود را تضمین کنید.

چگونه از انواع این آگهی‌ها مطلع شویم؟

در بازار گسترده‌ی کسب‌وکار که هر روز حجم زیادی از آگهی‌های واگذاری شرکت‌های پیشرو منتشر می‌شود، چندان دور از انتظار نیست که فرصت‌های ویژه گرفتن نمایندگی پر درآمد را از دست بدهید یا از آن‌ها بی‌ اطلاع بمانید.

نماینده‌یاب به عنوان بانک تخصصی اخذ و اعطای نمایندگی این امکان را فراهم کرده تا با یک جستجوی ساده از آخرین آگهی‌های اخذ نمایندگی مطلع شوید و کسب‌وکاری پر سود با درآمدی تضمینی را برای خود رقم بزنید.

چگونه نمایندگی اعطا کنیم؟

در دنیای رقابتی این روزها، توسعه‌ی شبکه فروش برای هر کسب‌وکاری اهمیت دارد و چه چیزی بهتر از اعطای نمایندگی می‌تواند این توسعه را رقم بزند؟ به دست آوردن نمایندگانی شایسته در سراسر ایران مستلزم صرف وقت و هزینه‌ی زیاد است. نماینده‌یاب علاوه بر کوتاه کردن مسیر انتخاب نمایندگان شایسته، به شرکت‌ها امکان انتشار آگهی‌های خود را در بستری آنلاین و تخصصی می‌دهد.

شرکت‌ها می‌توانند از طریق ثبت آگهی در سایت نماینده‌یاب شانس دیده شدن و انتخاب شدن از میان بیش از ۱۵ هزار متقاضی اخذ نمایندگی را داشته باشند و شبکه قدرتمند فروش خود را بسازند.

چگونه از سایت نماینده‌یاب استفاده کنم؟

برای استفاده از این خدمات کافیست به صورت رایگان در سایت نماینده‌یاب ثبت‌نام کنید. سپس با چند کلیک ساده خود را به عنوان شرکت، متقاضی اخذ نمایندگی یا بازاریاب ثبت نمایید. حالا همه چیز آماده است تا با یک جستجوی ساده در میان به‌روزترین آگهی‌ها، بازار کسب‌وکار خود را در زمینه مورد علاقه‌تان به آسانی رونق دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه نماینده یاب شبکه فروش اعطای نمایندگی اخذ نمایندگی نماینده یاب شبکه فروش فروش خود آگهی ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد