Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تاکسیرانی تهران با انتقاد به توهین مجری برنامه دستپخت به قشر خدوم تاکسیرانان اعلام کرد: تاکسیرانان طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه‌های معیشتی شده اند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه‌ای به دلیل توهین مجری برنامه دستپخت به قشر خدوم تاکسیران اعلام کرد: به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون «بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی‌شی؟» با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آن‌ها دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.

ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابجایی و سرویس دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می‌آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه‌های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده اند.

خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاکسیرانی تاکسی رانی دستپخت مجری برنامه دستپخت مجری برنامه دستپخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند