Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:00:43 GMT

زمان عرضه رسمی Galaxy S21 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۰۴۸۰

زمان عرضه رسمی Galaxy S21 مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده شرکت سامسونگ سرانجام زمان عرضه گوشی مورد انتظار Galaxy S21 را مشخص کرد. طبق این اطلاعات سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه کند.

پیش از اعلام رسمی شرکت سامسونگ از زمان عرضه گوشی مذکور، رسانه‌های بسیاری تاریخ ۱۴ ژانویه را در قالب شایعه منتشر کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ در نظر دارد اولین صادرات خود را به هند داشته باشد چرا که بازار این کشور برای شرکت ابرقدرت کره‌ای بسیار مهم و پردرآمد است. در حالی که هند یکی از بازارهای هدف اصلی سامسونگ به حساب می‌آید اما فروشندگان این کشور همچنان اطلاعاتی از زمان دسترسی به محموله‌های گوشی گلکسی اس ۲۱ ندارند و مشخص نیست این تلفن‌های همراه هوشمند چه زمانی به دست آن‌ها می‌رسد.

بیشتر بخوانید

اولین ویدئوی منتشر شده از گوشی Galaxy S21 + 5G

برنامه‌ریزی هوشمندانه سامسونگ برای عرضه Galaxy S21

به نظر می‌آید شرکت سامسونگ برای عرضه گوشی مورد انتظار خود برنامه‌ریزی عاقلانه‌ای انجام داده است. از آن جایی که مراسم جهانی CES 2021 تا تاریخ ۱۴ ژانویه ادامه دارد، سامسونگ سعی کرده گوشی خود را پس از اتمام این مراسم به بازار عرضه کند. این امر باعث می‌شود که درگیری کاربران با نمایشگاه CES 2021 از میزان توجه آن‌ها به گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ کم نکند.

همچنین در دسترس بودن گوشی مذکور درست پس از پایان بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری دنیا باعث می‌شود کاربران تحت تاثیر مراسم CES اقدام به خرید پرچمدار جدید سامسونگ بکنند. گوشی گلکسی اس ۲۱ قرار شده تا با قلم هوشمند S Pen به بازار جهانی عرضه شود. به دنبال این مسئله شایعات بسیاری وجود دارد که از اتمام ساخت سری گوشی‌های گلکسی نوت خبر می‌دهند. انتظار می‌رود شرکت سامسونگ از اقدامات سال آینده خود طی روزهای پیشه رو اطلاعات بیشتری را منتشر کند و همچنین از برنامه‌های خود برای نمایشگاه CES به طور کامل رونمایی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گوشی سامسونگ گوشی Galaxy S21 شرکت سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G با تراشه Dimensity 6100 Plus به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ردمی 13C 5G در ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار هند شده است، اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه آبی آن نیز به زودی عرضه می‌شود؛ این محصول در سه مدل وارد بازار خواهد شد، مدل اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، مدل دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی 13C 5G دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‏شود و به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی microSD همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 13C 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 747380

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود