Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، در راستای برخورد با سوء استفاده های صورت گرفته در تعهدات ارزی کشور، سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و انهدام یک شبکه گسترده اخلال در نظام ارزشی کشور شدند.

در این اقدام اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) هشت نفر از عوامل اصلی شبکه گسترده اخلال در نظام ارزشی کشور شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اطلاعات بدست آمده این شبکه با استفاده از شرکت های پوششی در خارج کشور از طریق پیش فاکتورهای صوری از بانک مرکزی بالغ بر ۱۵۰ میلیون یورو سوء استفاده کرده و با فروش آن در بازار آزاد اقدام به تحصیل مال نامشروع کرده است.

بر اساس مستندات این پرونده متهمان به توانی و پرداخت رشوه، استفاده از کارت های بازرگانی، پولشویی، فرار مالیاتی و جعل اسناد حمل کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد شناسایی بانک مرکزی شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • فیلم/ انهدام شبکهٔ اغفال دختران چَتِربِت
  • فیلم/ ا انهدام شبکهٔ اغفال دختران چَتِربِت
  • فیلم| انهدام شبکهٔ اغفال دختران چَتِربِت!
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!