Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجف‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای تدارکاتی ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه های اپه و فلوره آقایان و اپه بانوان جهت کسب آمادگی برای رقابتهای انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) از روز شنبه ۲۹ آذرماه آغاز می‌شود که سه شمشیرباز از استان آذربایجان‌غربی نیز در این اردو حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طاهر عاشوری در اسلحه اپه مردان، سکینه نوری» در اسلحه اپه بانوان و هادی رضوی‌نیا در اسلحه فلوره مردان نفرات دعوت شده از استان هستند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: پیش از این قرار بود در اسلحه اپه نفرات تیم ملی امید دعوت شوند که با تصمیم جدید و استفاده از نفرات با تجربه طاهر عاشوری دعوت شده است.

وی گفت: اردوی فلوره بانوان نیز هفته آینده برگزار خواهدشد که هانیه خوش‌خواهی و الهه قهرمانی نمایندگان استان ما در این بخش خواهندبود.

نجف‌زاده ادامه داد: با کاهش نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و حضور سه یا چهار شمشیرباز در هر اسلحه، امیدواریم شانس خوبی برای حضور در جمع نفرات اعزامی به مسابقات زون آسیا داشته باشیم.

هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال به‌عنوان یکی از هیات‌های برتر ورزشی این استان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

«طاهر عاشوری»، «سکینه نوری» و «الهه قهرمانی»، سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی آذربایجان غربی شمشیر بازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی آذربایجان غربی شمشیر بازی اردوی تیم ملی آذربایجان غربی شمشیر بازی اخبار کنکور آذربایجان غربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر