Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش رژیم صهیونیستی در فتنه‌ها و جنایات در منطقه به وضوح مشخص است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در همایش روحانیون عقیدتی نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه به جامعه اسلامی اظهار داشت: با تأمل و درک آیات الهی و قرآن کریم درمی‌یابیم دشمنان و اهل نفاق برای ضربه به پایه‌های جامعه و حکومت اسلامی از فتنه، آشوب، ترور، دروغ و عملیات روانی بهره می‌گیرند که راه عبور از دسیسه دشمن توسل به دین حیات‌بخش و آموزه‌های نبوی و الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی و تأمل در صحبت برخی از مسئولان حکمرانان کشورهای همسایه نسبت به تمامیت ارضی کشور که طرح و بیان می‌شود به وضوح توطئه و نقش رژیم صهیونیستی و برنامه‌های منافقانه این رژیم کودک‌کُش در ایجاد تفرقه و آشوب در کشورهای مسلمان را می‌توان دید.

امام جمعه اراک تصریح کرد: بنابر آموزه‌های الهی و دینی در مسائل امنیتی و مهم باید به کسانی رجوع کنیم که اطاعت از آنها همان اطاعت از مسیر حق و حق‌تعالی باشد و همان طور که دستورات الهی تایید می‌کند تبعیت و ولایت طاغوت و طاغوتیان بر جامعه اسلامی پذیرفتنی و قابل قبول نیست زیرا امنیت در کشور مقوله مهم و اساسی به شمار می‌رود که درخصوص برقراری و اعتلای مبانی امنیت نباید ذره‌ای دریغ یا کوتاهی داشت این درحالیست که امنیت در جامع اسلامی مسئولیت حکومت اسلامی و ولی فقیه است و این موضوع از ارزشمندترین کارها قلمداد می‌شود.

‌حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با ‌تسنیم: اردوغان جاده‌صاف‌کن ‌صهیونیسم در منطقه شد‌/ ظاهراً با تاریخ ایران آشنا نیست ترور نخبگان ما همان اندیشۀ یهودیت صهیونیسم در کشتار پیامبران است/ امتیازدهی به دشمن سایۀ ناامنی را بیشتر کرد آیا اسرائیل سال 2040 را می‌بیند؟/ بررسی تحولات جمعیتی صهیونیسم در کتاب "آغاز پایان"

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: دشمنان از طریق تبلیغات دروغ و جنگ روانی به دنبال انحراف در جوامع مسلمان هستند که اگر در جامعه اسلامی بصیرت و هوشیاری وجود نداشته باشد گروهی از مردم مرعوب شده و در دام فتنه‌گری دشمن گرفتار می‌شوند بنابراین باید برای ارتقای آگاهی عمومی و انسجام و وحدت ملی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان، ولایت‌مداری و آمادگی در برابر تهدیدات بیگانگان را به عنوان رسالتی مهم و موثر در دستور کار قرار داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت جایگاه امنیت در جامعه گفت: بی‌گمان خدمت در بخش امنیت و اقتدار و ارتقای نظم و امنیت کشور عبادتی بزرگ است و ناجا و نهادهای متولی در بحث امنیت کاری بزرگ برعهده دارند زیرا امنیت زیربنای فعالیت‌ها و اقدامات بزرگ جامعه است و اگر به دنبال پیشرفت و توسعه در عرصه فرهنگ، علم، صنعت و اقتصاد هستیم باید به دنبال اعتلای امنیت و تحکیم مبانی آن باشیم.

دری نجف آبادی افزود: روحانیون عقیدتی و سیاسی در ارتقای معنویت در بین کارکنان نقشی مهم و اساسی دارند که در این راستا باید عدالت، ساده‌زیستی و قناعت، ادب و احترام متقابل و مزایای اخلاقی در راس امور قرار داده شود تا بتوان به عنوان الگو برای کارکنان این امور را در جریان کار دیگر افراد جاری ساخت.

انتهای پیام/712

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد

دانشجویان هاروارد همراه با دیگر دانشجویان آمریکایی در اعتراض به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تجمعاتی برگزار کرده و همچون دیگر دانشجویان خواهان قطع سرمایه‌گذاری‌های دانشگاهی با رژیم صهیونیستی به دلیل این جنایات شده‌اند.

دانشجویان در اقدامی نمادین برای نشان دادن همبستگی با مردمی که در فلسطین «گرسنه» هستند، اقدام به پخت «مقلوبه»، یک غذای سنتی فلسطینی که از گوشت خورشتی، برنج و سبزیجات سرخ شده تهیه می‌شود، کردند. این غذا که برای سرو باید از ظرف برگردانده شود به عنوان نمادی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی