Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در دو بخش مردان و بانوان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در سال 99 در دو بخش مردان و بانوان با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون، داریوش ضرغام‌پور رئیس و نسرین محمدزاده دبیر کمیته مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردان هشت تیم به نام‌های فراسنج تهران، شهرداری کرج، رعد پدافند هوایی، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان، شادروان اقبال لطف‌الله‌نسبی، دانشگاه یزد و پالایش نفت آبادان حضور دارند.

مسابقات مردان در دو گروه تقسیم‌بندی شده و مرحله رفت مقدماتی از تاریخ 9 تا 11 دی ماه در دو سالن آکادمی امیر احتشام‌زاده و کمپ بین‌المللی شهید عضدی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

گروه اول: فراسنج تهران، رعد پدافند هوایی، شادروان اقبال لطف‌الله نسبی و دانشگاه یزد

گروه دوم: شهرداری کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان و پالایش نفت آبادان

همچنین در بخش بانوان شش تیم به نام‌های شهرداری شهربابک، پادما یدک اصفهان، وچان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی، آکادمی وفایی‌راد بابل و گلستان تجارت جنوب حضور دارند. مرحله رفت این مسابقات در تاریخ 3 الی 6 دی‌ماه برگزار می‌شود و برنامه دور اول به شرح زیر است :

ساعت 9:
شهرداری شهر بابک با گلستان تجارت جنو

ساعت 13:
پادما یدک اصفهان با آکادمی وفایی‌راد بابل

ساعت 19:
وچان کردستان با دانشگاه آزاد اسلامی

توافق تیم تنیس روی میز فراسنج با 4 قهرمان رده‌های نوجوانان و جوانان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنیس روی میز لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنیس روی میز دانشگاه آزاد تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد