Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «تنت» ساخته جدید کریستوفر نولان به تازگی در کشور هند به نمایش عمومی درآمده است.

بخش‌هایی از فیلم جدید نولان در هند فیلمبرداری شده است و دیمپل کاپادیا (بازیگر فیلم بابی) در «تنت» نقش‌آفرینی کرده است.

کریستوفر نولان یکی از فیلمسازان محبوب در هند به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چند سال پیش نیز برای برگزاری یک سمینار درباره آینده سینما به هند سفر کرده بود.

در جدیدترین مصاحبه ویدئویی نولان با توینکل خانا، نویسنده و بازیگر سابق هند که مادرش دیمپل کاپادیا در فیلم «تنت» ایفای نقش کرده، در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه با سینمای هند آشنایی دارد، گفت: من طرفدار سینمای هند هستم. فکر می‌کنم فیلم‌های بالیوود نوعی احساسات اولیه را دارند. فیلم‌های هندی احساسات گسترده‌ای را در روایت دارند که به آنچه در هالیوود با ژانر ابرقهرمان انجام داده ایم، شباهت دارد. فیلم آن‌ها جنبش‌های بسیار بزرگ و گسترده‌ای از سرگرمی و موسیقی، صدا و تصویر است که همه شخصیت ها در کنار هم قرار می‌گیرند. فکر می‌کنم مقدار کمی از انرژی فیلم‌های بالیوود به خاطر فیلم‌هایی هالیوودی، در حال از دست رفتن است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستوفر نولان سینمای هند سینمای بالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوشحالی ناکام دروازه‌بان؛ تجربه شادی و غم در کسری از ثانیه (فیلم) گلزن ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان (فیلم) مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)

دیگر خبرها

  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام