Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت اول سریال جدید "سیاوش" با اخذ مجوزهای لازم آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است. شما می توانید به لینک دانلود سریال سیاوش در این نوشتار دسترسی داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، به دلیل تداوم روند رو به گسترش پاندمی ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی اجباری و ناخواسته سینماها و از رونق افتادن آثار سینمایی، فیلمسازان رو به شبکه نمایش خانگی و ساخت سریال آورده اند، سریال هایی که در این چند سال اخیر بسیار گرم و پرحرارت پخش می شدند ولی با توجه به شرایط امسال این هیجان و نشاط، چندین برابر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال های بسیاری برای پخش خانگی در هفته ها و ماه های پیش رو در نظر گرفته شده است. یکی از این سریال ها که در آستانه پخش قرار دارد، سیاوش نام دارد. با ما در این متن همراه باشید تا به بررسی این سریال و همچنین در انتهای نوشتار به معرفی یک وبسایت خوب و مطمئن جهت ارایه لینک دانلود آن بپردازیم.

درباره سریال سیاوش چه می دانیم؟

سریال سیاوش – Siavash محصول سال ۱۳۹۸ به تهیه کنندگی: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده می باشد که مجوزها و پروانه های پخش را نیز دریافت کرده و اکنون در صف توزیع قرار دارد.

زمستان سال ۹۸ بود که سیاوش در سکوت خبری و در آن زمان به کارگردانی نیما اقلیما کلید خورد ولی با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقتی پروژه، ادامه تصویربرداری آن به اردیبهشت سال ۹۹ موکول شد و پس از آن نیز خبرهای مبنی بر تغییراتی در تیم این سریال منتشر شد. در نهایت سروش محمدزاده کارگردانی این سریال را بر عهده گرفت و در اوایل پاییز امسال نیز کار را به پایان رسانید.

نکات قابل توجه درباره سریال سیاوش

اولین نکته درباره این سریال شاید حضور مجید صالحی و آن هم با  گریمی عجیب و غریب باشد. وی برخلاف بیشتر آثار خود که بیننده عادت داشت از وی یک نقش کمدی را ببیند، این بار در این ظاهر و سیما و در یک سریال جدی حضور دارد. سریال سیاوش از کمپانی سرورسانه پارسیان پخش می شود.

شرکتی که در گذشته نیز تولید و پخش سریال های ممنوعه و سپس کرگدن را در کارنامه خود دارد و از این جهت مخاطب باید با این فضای فکری و پیشینه به سیاوش نگاه کند. با توجه به دیده ها و شنیده هایی که تاکنون منتشر شده است نیز این سریال به نوعی شبیه به ممنوعه و یا حداقل در آن سبک و سیاق است.

بازیگران سیاوش چه کسانی هستند؟

امیر جعفری، ترلان پروانه، رضا کیانیان، مجید صالحی، میلاد کی مرام، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی ‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری در سریال سیاوش بازی کرده اند.

داستان سیاوش درباره چیست؟

سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

چگونه سریال سیاوش را می توانیم دانلود کنیم؟

سریال سیاوش همان جور که گفته شد در آستانه پخش قرار دارد. بهترین کار برای دانلود و تماشای این سریال بازدید از وبسایت خوب و به روز کول دانلود است. اطلاعات و جزییات مربوط به دانلود قسمت اول سریال سیاوش در لینک یاد شده موجود است.

از نکات دیگر درباره این پایگاه اینترنتی مجاز و قانونی، وجود سرورهای دانلود قدرتمند ایرانی است که به همین دلیل باعث می شود که با دانلود از آن، اینترنت و حجم دانلودی شما به صورت نیم بها و نصف، محاسبه شود. در مقابل ولی، سایت هایی که سرور دانلودشان خارج از کشور می باشد برای شما دو برابر ترافیک کسر خواهد شد و از این بابت به نفع کاربران می باشد.

یکی از بهترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، وبسایت کول دانلود می باشد که حتی از مدت ها قبل از پخش و تولید آثار هنری و سینمایی، تمامی اخبار و اتفاقات پیرامون آن ها را تحت پوشش قرار می دهد. پیشنهاد ما این است که جهت دانلود سریال سیاوش به این سایت مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت کول دانلود دانلود سریال سیاوش دانلود قسمت اول سریال سیاوش سریال سیاوش سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد

به گزارش Livescience و براساس مقاله منتشرشده در Science Advances، محققان می‌گویند با آزمایش خون می‌توان آرتروز زانو را در افرادی که هنوز علائمی در آنها ایجاد نشده است و تا هشت سال قبل از اینکه اشعه ایکس قادر به تشخیص تغییرات در استخوان‌های آنها باشد، شناسایی کرد. در این پژوهش، محققان خون ۲۰۰ فرد را که در اولین نمونه‌گیری از خونشان هیچ علامتی از آرتروز نداشتند، تجزیه‌وتحلیل کردند.

تشخیص زودهنگام آرتروز با استفاده از آزمایش خون‌

استئوآرتریت (Osteoarthritis) یا آرتروز شایع‌ترین شکل آرتریت است و بیش از ۳۲.۵ میلیون بزرگسال در ایالات‌متحده به آن مبتلا هستند. این بیماری در ابتدا به‌عنوان یک بیماری «ساییدگی» شناخته می‌شد؛ زیرا زمانی رخ می‌دهد که غضروف داخل یک مفصل (معمولاً در دست‌ها و زانوها) از بین می‌رود. این امر باعث می‌شود استخوان زیرین در طول زمان تغییر کند و منجر به درد، سفتی و تورم شود.

بااین‌حال، اکنون شواهد نشان می‌دهد که نوعی التهاب می‌تواند محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز باشد. این بدان معناست که نوعی «بیومارکر» (زیست‌نشانگر) یا علامت قابل اندازه‌گیری در بدن وجود دارد که می‌تواند نشان دهد که این بیماری مدت‌ها قبل از اینکه آسیب ساختاری قابل تشخیص باشد، شروع می‌شود.

محققان در این پژوهش از مجموعه خون ۲۰۰ فرد استفاده کردند؛ این افراد درواقع از سال ۱۹۸۹ به‌صورت سالانه از نظر استئوآرتریت مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند. حدوداً ده سال بعد، نیمی از این افراد به آرتروز مبتلا شدند. به همین دلیل می‌توان بیومارکر‌های این افراد را طی سال‌های مختلف سنجید.

محققان با استفاده از هوش مصنوعی، شش پروتئین را در نمونه‌های خون افراد شناسایی کردند که نشان می‌دهد فرد به استئوآرتریت مبتلا می‌شود یا خیر. این پروتئین‌ها هشت یا چهار سال قبل از تشخیص با پرتو ایکس، در خون آنها مشاهده شده بود.

با تشخیص این پروتئین‌ها، می‌توان با دقت ۷۷ درصد تشخیص داد که آیا فرد در آینده به آرتروز مبتلا می‌شود یا خیر. این روش در مقایسه با دقت حدود ۵۰ درصدی روش‌های مبتنی بر وزن و سن و همچنین دقت ۵۷ درصدی روش‌های مبتنی بر درد زانو، رقم خوبی محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟