Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در جلسه بررسی چالش های آموزشی دانشکده ها تاکید کرد: در زمینه کیفیت ارائه آموزش های مجازی دقت بیشتری شود و زیر ساختهای لازم توسعه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ظرفیت مرکز آزمون مجازی دانشکده پزشکی اظهار داشت: به منظور اعتبار بخشی آزمون ها در دوران کرونا، از پتانسیل این مرکز برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری - الکترونیک استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت آموزش های مجازی را در مقایسه با ترم پیش بهتر دانست و افزود: البته هنوز مشکلات مختلفی در این زمینه وجود دارد، لذا باید در فرصت باقیمانده، کوریکولوم های آموزشی مورد بازنگری قرار بگیرد. همچنین برگزاری کلاس های آنلاین و حضور اساتید ساماندهی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مجازی رایگان به دانشجویان ضروری است، گفت: به منظور ارتقاء توانمندی اساتید نیز در استفاده از نرم افزار LMS ، پکیج های آموزشی ویژه تهیه شود.

نظارت بر فرآیند آموزشی، بررسی وضعیت پاویون ها، تامین تجهیزات حفاظت فردی برای حضور دانشجویان بالینی، برنامه ریزی برای گذراندن دوره های کارورزی دانشجویان، انجام سریع امور مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان، تکمیل زیرساخت های فناوری برای برگزاری آموزش ها و آزمون های مجازی، بهره برداری از فضای بیمارستان های تازه تاسیس در راستای ارتقاء توانمندی دانشجویان و ارزیابی عملکرد اساتید از مهمترین مواردی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این جلسه به آنها اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر روسای دانشکده ها در این زمینه شد.

در ادامه این نشست دکترحسن امیری؛ مشاور رئیس دانشگاه در امور هماهنگی و اجرایی گزارش آماری از میزان رضایت دانشجویان در خصوص وضعیت ارائه آموزش های مجازی و حضوری ارائه داد و اهم مشکلات دانشجویی مطرح شده در دوران کرونا را بیان کرد.

کد خبر 5094762

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی کنکور دانشجویان کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد رتبه بندی دانشگاه ها جذب هیات علمی هفته پژوهش معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه علوم پزشکی ایران آموزش های مجازی رئیس دانشگاه آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به پهناور بودن استان و حجم بالای مراجعان تاکید کرد: لازم است تلاش برای توسعه توانمندی‌ها و رفع چالش‌های حوزه سلامت، اولویت مسئولان باشد.

او، مرجعیت و قدرت تصمیم‌گیری را از ویژگی‌های اصلی اساتید عنوان کرد که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و در خصوص اخلاق پزشکی و توسعه مسائل فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهکار‌هایی نیز ارائه داد.

تلاش برای تقویت برنامه آموزش دانشجویان و ارتقای جایگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه، دیگر تاکید نماینده ولی فقیه در فارس بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار، محور اصلی تلاش اعضای هیئت رئیسه دانشگاه را توسعه خدمات مجموعه در تمامی ابعاد و در تمامی مناطق استان عنوان کرد و ادامه داد: در کنار توسعه خدمات، از دغدغه‌های اصلی مسئولان دانشگاه، تقویت اهداف فرهنگی در سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید است.

سیدوحید حسینی با اشاره به تلاش‌هایی که در حوزه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده، به کسب موفقیت‌های حوزه سلامت استان فارس در این زمینه پرداخت و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه تخصصی پزشکی در جایگاه برتر کشور قرار دارد و با ظرافت ویژه‌ای مسایل اساتید، دانشجویان و دانشگاه در حال پیگیری است.

او از افزایش قابل توجه تعداد فلوشیپ و پزشک فوق تخصص طی ۳۰ ماه گذشته در دانشگاه خبر داد و افزود: همچنین در حال حاضر بیش از ۶۵۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان، به مردم خدمات سلامت‌محور ارائه می‌دهند.

حسینی در ادامه با ارائه توضیحاتی پیرامون تامین اعتبارات و پرداخت مطالبات کادر سلامت گفت: تقویت تامین منابع و معیشت اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز با پیگیری مکرر مسئولان دانشگاه از مجموعه وزارت بهداشت و نهاد‌های مرتبط، در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه اهداف پژوهشی در حوزه سلامت فارس اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده و برنامه ریزی در زمینه تقویت امر پژوهش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رتبه ششم کشور در حوزه پژوهش، به رتبه چهارم کشور ارتقا یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم