Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی، «ایران‌نوشت»، برای شناسایی و جمع‌آوری محصولات کودک و نوجوان با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی فراخوان داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، پویش ملی «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز توسط مجمع نوشت‌ افزار ایرانی اسلامی، «ایران نوشت»، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش «قهرمان من» ضمن اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات تولید شده در راستای ادای دین تولیدکنندگان به این شهید بزرگ، بسترهای تهیه این محصولات را برای مخاطبان سراسر کشور و علاقه‌مندان شهید سپهبد قاسم سلیمانی فراهم می‌کند.

به همین منظور مجمع نوشت‌ افزار ایرانی اسلامی از همه تولیدکنندگان محصولات کودکان و نوجوان در حوزه‌های نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، پوشاک، هدایا و... در سراسر کشور دعوت کرده است تا اطلاعات محصول خود را به ایمیل irannevesht@gmail.com و یا آیدی @irannevesht در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. همچنین تولیدکنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  66902206-021 تماس بگیرند.

پویش «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی از 25 آذر الی 13 دی برگزار خواهد شد.

کرونا سبک تولید و خرید لوازم‌التحریر ایرانی‌ها را تغییر داد/ عرضه نوشت‌افزار ایرانی در 1000 فروشگاه محلیتولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با قابلیت واقعیت افزوده/ توزیع 1 میلیون بسته در قالب پویش مشق احسانآمارهای تأمل برانگیز از وضعیت بازار نوشت‌افزار/ سهم نیم درصدی محتوای بومی از بازار 35 هزار میلیاردیکرونا و کاهش خرید و فروش لوازم‌التحریر به یک‌سوم/ بازار نوشت‌افزار ایرانی داغ شدگزارش|قیمت مشق‌هایی که هر روز گران‌تر می‌شود/ آشفته‌بازار نوشت‌افزارها در آستانه شروع مدارساستقبال خانواده‌ها از طرح‌های جدید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی

مجمع نوشت‌ افزار ایرانی اسلامی قریب به یک دهه است که تمرکز خود را بر تولید و عرضه نوشت‌افزار بومی با طرح‌های ایرانی اسلامی قرار داده است. در حال حاضر بیش از 100 تولیدکننده در این راستا فعالیت می‌کنند. معرفی قهرمانان ملی، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای از جمله طرح‌هایی است که تولیدکنندگان در سال‌های اخیر عرضه کرده‌اند که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشت افزار ایرانی اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشت افزار ایرانی اسلامی افزار ایرانی اسلامی نوشت افزار ایرانی قاسم سلیمانی قهرمان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک