Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان ویسل کوبه که نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود، با عصا در محل برگزاری دیدار نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آندرس اینیستا برای دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، با عصا وارد ورزشگاه جاسم بن‌حمد شد و در لیست 18 نفره تیمش هم حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سرشناس ویسل کوبه به دلیل مصدومیت در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل شانگهای SIPG، شرایط مطلوبی نداشت و از همین رو، در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر سوون سامسونگ نیمکت‌نشین بود. او در دقیقه 113 وارد زمین شد تا یکی از ضربات پنالتی تیمش را بزند و پس از گل کردن اولین پنالتی، دوباره احساس درد کرد.

اینیستا امروز با عصا وارد ورزشگاه جاسم بن‌حمد شد و به نظر می‌رسد مصدومیتش جدی است. با این حال باید ببینیم در صورت صعود ویسل کوبه به فینال، هافبک پُرافتخار پیشین بارسلونا می‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود یا خیر.

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اینستا لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان