Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی‌نوری زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به حمایت از چهار هزار دانش آموز بی بضاعت در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و مجازی شدن مدارس شاید برخی توانایی خرید تبلت و گوشی‌های هوشمند را نداشته و یا در مناطق آنها دسترسی به اینترنت دشوار باشد که این طرح با هدف حمایت از این دانش‌آموزان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که این طرح یکی از برنامه های چهل گانه دومین کنگره ملی شهدای استان است، افزود: در مرحله  اول هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و تا پایان کنگره ۴۰۰۰ بسته در مناطق محروم استان توزیع می شود.

سرهنگ نوری‌زاده با بیان این‌که به یاد هر شهید یک بسته لوازم التحریر تهیه می‌شود، گفت: این بسته‌های لوازم التحریر شامل کاربرگ های هفتگی  برای دانش‌آموزران دبستانی، نوشت افزار، کیف و... تهیه شده و در اختیار دانش آموزان در مناطق محروم استان قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان افزود: هر بسته به همت موسسه رزمندگان اسلام با هزینه تقریبی ۲۵۰ هزار تومان  تهیه شده است که البته هزینه این بسته ها در بازار بیش از این قیمت است.

وی جلوگیری از ایجاد وقفه در تحصیل دانش آموزان مناطق محروم را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد، ادامه داد: در مرحله دیگری از این طرح با تهیه کتاب های کمک آموزشی و کتب مورد نیاز برای دانش آموزان کنکوری در مسیر ارتقا دانش آموزان مناطق محروم تلاش می شود.

اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ص/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان شهید یزد سپاه کنگره ملی شهدای استان یزد لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان