Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مسجد جامع تهرانسر از فعالیت‌های مردمی مدافعان سلامت منطقه ۲۱ تهران تقدیر و ابراز خرسندی کرد. وی گفت: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران‌ها و موانع پیشتاز بوده و باید قدر این زحمات دانسته شود. قمی افزود: بر خود وظیفه دانستم تا از فعالیتهای همه جانبه نیروهای مردمی قدردانی نموده، خدا قوت بگویم و همراهی خود را با شما اعلام نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام دانایی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران و دبیر قرارگاه مردمی مدافعان سلامت نیز گفت: برادر عزیزم سید محمد آغیلی به عنوان مسئول جبهه فرهنگی در منطقه ۲۱ و همه هم‌سنگران مخلص ایشان از همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا با حضور مخلصانه خود سعی در رفع مشکلات نموده و بر تاب‌آوری مردم افزودند.

دبیر جبهه فرهنگی تهران از حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی در این جلسه تقدیر کرد و گفت، این حضور مایه برکت و دلگرمی دوستان شد و از ایشان قدردانیم که با اخلاص و تواضع مثال‌زدنی ما را همراهی کرده‌اند.

در پایان از فعالان مردمی منطقه ۲۱ تهران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5094812

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی ویروس کرونا کمکهای مردمی چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه علما و روحانیون فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مسابقات قرآنی آیت الله یزدی سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله محمد یزدی رایزنی فرهنگی قرآن پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مبلغان دینی منطقه ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902386

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است