Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مدارس در شورایای عباس آباد گفت: در سال تحصیلی جدید، ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک تبلت از سوی خیّران و معلمان این محله خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

«علیرضا باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: شورایاری محله عباس آباد، در راستای عمل به رسالت فرهنگی و اجتماعی خود و به جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت که توانایی خرید گوشی تلفن همراه هوشمند برای بهره مند شدن از آموزش مجازی را ندارند، تاکنون ۵ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با کمک خیران خریداری و به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مدارس در شورایای محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: همچنین جواد رعیت مقدم یکی از معلمان خیراندیش مدرسه شهیدان شبانپور برای یکی از شاگردان با استعدادش که مشکل ورود به آموزش مجازی را داشت، با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به تهیه و اهدای یک دستگاه تبلت و ملزومات آن کرد.

باقری در ادامه خاطر نشان کرد: این معلم با انجام این اقدام مشق ایثار، فداکاری و انفاق را به صورت عملی تدریس کرد و نشان داد که معلم همچنان الگوی توسعه فرهنگ در جامعه است.

 

وی استمرار این موج مهربانی برای تامین و اهدا تجهیزات آموزشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت در این محله را ضروری دانست و اضافه کرد: هنوز دانش آموزان بی بضاعتی  هستند که در سال تحصیلی جدید، نتوانسته اند به شبکه آموزشی شاد بپیوندند و این امر مستلزم استمرار اقدامات خیرخواهانه مردم و خیران در این حوزه است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل شورایاری آران و بیدگل اصفهان دانش آموزان دانش آموزان بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل