Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@06:26:25 GMT

فعالیت امام‌جمعه خنداب در بخش بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۱۶۷۸

فعالیت امام‌جمعه خنداب در بخش بیماران کرونایی

۲۳ طلبه جهادگر خواهر و برادر خنداب به همراه امام‌جمعه این شهر در بخش بیماران کرونایی فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ۲۳ طلبه جهادگر خواهر و برادر خنداب به همراه امام‌جمعه این شهر از سه‌شنبه هفته گذشته کار خود را در بخش بیماران کرونایی بیمارستان مهر خنداب به صورت جهادی آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهادگران و طلاب و بسیجیان شهر خنداب برای کمک‌رسانی به کادر درمان در بیمارستان مهر خنداب در حال خدمت‌رسانی هستند بخشی از اقدامات جهادگران در شهرستان خنداب، نظافت اتاق عمل جهت انجام عمل، قرائت ادعیه بر بالین بیماران، طبخ غذا در آشپزخانه بیمارستان و تعدادی به‌عنوان همراه بیمار حضور دارند.

نرجس صوفی، سرگروه جهادگران شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک به‌عنوان سرگروه جهادگران معرفی‌شده‌ام و از طریق گروهی که تشکیل داده‌ایم اطلاع‌رسانی برنامه‌ها را انجام داده و نیرو به بیمارستان اعزام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: بنده از اول قضیه کرونا در بحث تغسیل اموات در فراهان و به عنوان همراه بیمار در بیمارستان خوانساری و امیرالمؤمنین اراک در حال خدمت‌رسانی بودم و باوجود اعلام نیاز بیمارستان مهر شهرستان کار خود را در این مکان ادامه می‌دهم.

سرگروه جهادگران گفت: تعدادی از طلاب خواهر شهرستان برای تغسیل اموات مخصوصا اموات کرونایی اعلام آمادگی کرده اند.

صوفی اظهار کرد: تعداد جهادگران ۲۴ نفر هستند که از این تعداد  ۱۳ نفر طلبه خواهر  و ۱۱ نفر طلبه آقا ثبت‌نام کرده‌اند.این تعداد در چند روز اول اطلاع‌رسانی فقط از خود شهر خنداب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی هدف از کار خود را لبیک به امر رهبر و کمک به هم نوع دانست و گفت:وقتی مقام معظم رهبری امر کردند همه به فرمان ایشان لبیک می‌گوییم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند