Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین ویری گفت اینتر کیفیت لازم برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را داشت و فرم نامطلوب پائولو دیبالا مشکل آندره آ پیرلو است و باید آن را حل کند. 

کریستین ویری در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد فصل جاری سری آ و مدعیان این فصل گفت:

هنوز تا پایان فصل خیلی زمان باقی مانده است: 28 بازی. تقریبا یک فصل کامل است! یوونتوس، اینتر و میلان تنها مدعیان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی، لاتزیو و شاید آتالانتا هم مدعی هستند. 

اینتر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و حالا باید تمرکز خود را روی اسکودتو بگذارد اما ویری معتقد است اینتر مجبور به کسب آن نیست:

کونته تیم بسیار قدرتمندی دارد. حالا آنها هفته ای 1 بازی خواهند داشت. بنابراین می توانند این کار را انجام دهند اما مجبور به آن نیستند. آنها تمام توان شان را برای اسکودتو می گذارند اما من معتقدم باشگاهی مثل اینتر باید همیشه در لیگ قهرمانان بازی کند. این در DNA آنها است. وقتی می شنوم که بعضی ها می گویند اینتر کیفیت ندارد، می گویم این دروغ است. آنها برای پیروزی مقابل شاختار به اندازه کافی کیفیت داشتند. وقتی آنها توانستند مونشن گلادباخ را ببرند، مطمئنا می توانستند در بازی آخر هم پیروز شوند. 

کونته اخیر خیلی عصبی به نظر می رسد

کونته همین است. هرگز او را آرام ندیده ام؛ مهم نیست 5-0 برده باشد یا 3-0 باخته باشد. وقتی چیزها خوب پیش نمی رود، مربی باید بتواند شرایط را تغییر دهد. از جایی که ما می بینیم، کونته همیشه این کار را نمی کند و من دوست دارم کریستین اریکسن بیشتر بازی کند. او می تواند واقعا به اینتر کمک کند اما مربی است که هر روز او را می بیند. ما فقط می توانیم از بیرون قضاوت کنیم. فکر می کنم اریکسن در ژانویه اینتر را ترک می کند. 

از پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل بارسلونا غافلگیر شدید؟

نه. آنها می توانند هر تیمی را شکست دهند. آنها بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو دارند. با حضور رونالدو، آنها هیچ محدودیتی ندارند. یوونتوس در بعضی بازی ها بدون رونالدو بود و موفق به پیروزی نشد. آنها کمی به رونالدو وابسته هستند اما این عجیب نیست.و مگر بارسلونا به مسی وابسته نیست؟ و اگر لوکاکو بازی نکند، اینتر آن را احساس می کند. 

درخشش آلوارو موراتا شما را غافلگیر نکرده است؟

من سال ها او را دنبال کرده ام. او قبلا یک گلزن کلاسیک بود که اکثر اوقات در محوطه جریمه حضور داشت. حالا او با تیم بازی می کند و به مالکیت توپ کمک می کند. می داند کی توپ را پاس بدهد و کی حمله کند. او بسیار پیشرفت کرده و دلیلش ساده است. او در کل اروپا تجربه کسب کرده است. 

آلوارو موراتا حالا بازیکن ثابت یوونتوس در کنار کریستیانو رونالدو است. دیبالا چطور؟

پیرلو باید مشکل دیبالا را حل کند

این مشکل دوست مان پیرلو است. او باید این مشکل را حل کند. اگر یوونتوس پیرلو را انتخاب کرده، یعنی به او و ایده هایش اعتماد دارد. حالا او باید ایده هایش را به تیم منتقل کند. 

بیشتر بخوانید:

کریستین ویری: لوکاکو از لواندوفسکی و هری کین بهتر است | کاسانو: خفه شو

کریستین ویری و آنتونیو کاسانو: اگر ما به جای اریکسن بودیم، در دقیقه 91 وارد زمین نمی شدیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستین ویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد

فقط برای سرگرمی

9 هت تریک در کمتر از 2 فصل حضور در سیتی کورس کفش طلای این فصل لیگ برتر اگر ساسولو هر هفته با اینتر بازی می کرد ولی بوکایو ساکا بازیکن کلاس جهانی نیست!  فلش بک به صحبت های مسی، زمانی که بارسلونا به راحتی فاتح لالیگا می شد:
هشتمین قهرمانی لیگ در 11 سال اخیر. ما کاری بسیار مهم انجام داده ایم و شاید به اندازه ای که باید برای آن ارزش قائل نمی شویم اما طی چند سال درک خواهیم کرد که چقدر سخت بود.  پست قهرمانی رئال مادرید در لالیگا در 39 دقیقه در مقایسه پست سه گانه منچسترسیتی از تابستان گذشته تاکنون استوری مارکوس رشفورد برای دکلان رایس! GOAT؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من در حال تماشای تیم مورد علاقه ام در فینال؛

داداشم:

در دیداری که منجر به سقوط بیرمنگام به دسته سوم (لیگ وان) شد، هواداران به درون زمین ریختند و یکی از هواداران یک گل فوق العاده می زند و شادی جمعیت:

وقتی رئیس یهو وارد می شه و می خوای بگی داری سخت کار می کنی:

ساسولو مقابل اینتر VS ساسولو مقابل دیگر رقبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • گل کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 2-2 بارسلونا)
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است