Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر یکشنبه در نشست با مجری نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: انتظار می‌رود که پیمانکاران نیروگاه اتمی بوشهر ملزم به استفاده از ظرفیت جوانان بومی شوند.

وی با اشاره به نیاز فازهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر نیاز به پنج هزار نفر نیروی کار نیمه ماهر و ماهر خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم بر اساس استانداردهای نیروگاه اتمی بوشهر در مراکز آموزشی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود نیروگاه اتمی بوشهر کارگاه‌های آموزشی را بر اساس نیاز و ظرفیت نیروگاهی تجهیز کند.

وی با اشاره به اشتغال ۶۰ درصد مهارت آموختگان حرفه‌های مهارتی مورد نیاز نیروگاه اتمی در پروژه‌های در حال ساخت نیروگاه ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به جوانان استان بوشهر در ۳۵ حرفه مورد نیاز نیروگاه اتمی ارائه خواهد شد.

دراهکی با تاکید بر جذب نیروهای مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر از مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای گفت: این مهارت آموختگان تحت نظارت خود نیروگاه اتمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته و آماده اشتغال در فازهای نیروگاهی هستند.

کد خبر 5094798

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروگاه اتمی بوشهر بوشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی تبریز محدودیت های کرونایی عکس استانها مورد نیاز نیروگاه اتمی نیروگاه اتمی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند