Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرحله نهایی هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان الحافظون در روز های ۲۴ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این جشنواره در ایام هفته بسیج برگزار و ۴۰۸ نفر به عنوان نفرات برتر رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف جهت حضور در مرحله نهایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد باید در روزهای ۲۴ , ۲۵ و ۲۶ آذرماه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در رشته‌های یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء، پانزده جزء، بیست جزء و کل قرآن کریم به رقابت بپردازند.

یادآور می‌شود در راستای فرهنگ‌سازی حفظ قرآن کریم و شناسایی نخبگان حفظ قرآن، بسیج تهران همه ساله جشنواره الحافظون را توسط سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) بسیج تهران بزرگ برگزار می‌کند که هشتمین دوره به علت شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زمان‌بندی دقیق جشنواره به شرح زیر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن جشنواره بسیج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!