Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه سبزوار گفت: با ارشاد و راهنمایی ماموران پلیس، رانندگان و سرنشینان ۶۵۳ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی طی سه هفته گذشته از مسیر شهرستان سبزوار در ورودی غربی استان خراسان رضوی به مبدا حرکتشان بازگردانده شدند.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی ایزد پناه افزود: با وجود وضعیت نارنجی شهرستان سبزوار به لحاظ ویروس کرونا اما همچنان محدودیت رفت وآمد بین شهری اعمال می شود و تنها میزان جریمه ۱۰ میلیون ریالی به نصف کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جاده‌های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرهای دارای وضعیت قرمز جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: به هموطنان توصیه می شود برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیت‌های سراسری، از اول آذر ماه آغاز و این طرح همچنان با وجود وضعیت نارنجی ادامه دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۲۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۱۹۶ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد