Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان گلستان گفت: در طول دوران شیوع کرونا 600 کلیپ به هیئت ورزش های بومی محلی ارسال و دو مسابقه مجازی نیز طی این مدت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ رضا محمدخانی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بسته شدن فضاهای ورزشی هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی تلاش داشت ورزش را به خانه های مردم بیاورد و در این راستا کلیپ های آموزشی تهیه  و در سطح استان منتشر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 600 کلیپ در قالب بازیهای بومی محلی و رشته های زیر مجموعه به دفتر استان ارسال شده است که بیشترین تعداد کلیپ ارسالی را در بین هیئت های ورزشی داشته است.

محمدخانی افزود: در طول این مدت دو دوره مسابقات مجازی در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: بازیهای بومی محلی را بایستی به عنوان میراث ناملموس حفظ و احیا نمود و تلاش کنیم تا در تولید محتوا و همگانی کردن ورزش قدم برداریم تا نسل جدید نیز با این بازی ها بیشتر آشنا شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بازیهای بومی محلی بومی محلی هیئت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضائیان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه 40 دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه 117 و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره های سپاهان در این فصل با زدن 4 گل و ارسال 5 پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی