Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:18:26 GMT

سهمیه ۴۰۰۰ نفری اسدآباد در طرح اکرام و ایتام

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۲۰۵۶

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از سهمیه ۴۰۰۰ نفری امسال این شهرستان در طرح اکرام و ایتام خبر داد و گفت: بیش از ۲۹۰۰ حامی نیکوکار در شهرستان حمایت ۷۳۱ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.

سعید کتابی یکشنبه ۲۳ اذرماه در جلسه هر کارمند یک فرزند معنوی شهرستان اسدآباد، با اشاره به ۴۰۲ فرزند نیازمند غیریتیم طرح محسنین و ۳۲۹ نفر فرزند طرح ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد افزود: سهمیه جذب خیرین طرح اکرام و ایتام امسال شهرستان ۴۰۰۰ نفر بوده که تاکنون در این راستا ۲۹۰۰ حامی نیک اندیش جذب شده و بیشترین افراد حامی از بین قشر فرهنگیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میانگین دریافتی ماهیانه هر فرزند طرح محسنین این شهرستان توسط حامی خود را ۱۳۱ هزار تومان و طرح ایتام را ۳۵۶ تومان برشمرد و یادآور شد: باید با جذب خیرین و حامیان بیشتر با پای کار آمدن کارکنان ادارات و دستگاه ها در طرح «هر کارمند، یک فرزند معنوی» نسبت به افزایش دریافتی ماهیانه فرزندان طرح ایتام و محسنین به ۷۰۰ هزار تومان اقدام کرده و با هدف گذاری لازم بیش از سهمیه  تعهد شده را محقق کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد هم گفت: حامیان نیکوکار اسدآبادی طی نیمه نخست امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک مادی و معنوی کرده اند.

بهنام لطفی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد دارای ۴۲۹۰ خانوار با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت مددجو است، یاد آورشد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح های مشارکتی این نهاد مقدس به شمار می رود که جذب خیرین در کمک به فرزندان ایتام و فرزندان غیریتیم نیازمند تحت پوشش از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها كميته امداد طرح محسنین شهرستان اسدآباد کمیته امداد طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین