Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- علیرضا بیرانوند در دیدار امروز تیم آنتورپ مقابل کلاب بروژ بلژیک درون دروازه تیم آنتورپ قرار دارد.

 تیم فوتبال آنتورپ امروز در هفته شانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف تیم کلاب بروژ می رود. مهمترین اتفاق این بازی به درون دروازه تیم آنتورپ بر می گردد؛ جایی که «ایوان لکو» سرمربی این تیم برای انتخاب دروازه بان اصلی خود دچار سردرگمی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ بعد از چند ماه نیمکت نشینی در این تیم، سرانجام در لیگ اروپا جای «ژان بوتز» فرانسوی را گرفت و با عملکرد خوبش باعث شد تا سرمربی آنتورپ کار سختی برای تعیین دروازه بان نخست تیمش داشته باشد.

سایت «گاتزتا آنتورپ» خبر داد که بیرانوند در بازی امروز با کلاب بروژ بازهم در ترکیب اصلی آنتورپ خواهد بود.

این سایت از حضور بیرانوند در ترکیب اصلی به عنوان «سورپرایز» یاد کرد و نوشت: «تصمیم سختی بود اما ایوان لکو این تصمیم را گرفت: او دوباره علیرضا بیرانوند را در دروازه قرار داد و ژان بوتز روی نیمکت است.»

این سایت سپس با اشاره به عملکرد کم اشتباه بوتز در این فصل اعلام کرد که در بازی آنتورپ با خنک، این دروازه بان دچار اشتباه شد و سرمربی آنتورپ به او برای دیدار با تاتنهام «استراحت روحی و جسمی» داد… بیرانوند در بازی با تاتنهام نشان داد که چیزهای زیادی برای ارائه دارد و حالا او می‌تواند این را در بازی با کلاب بروژ هم نشان بدهد. لکو دیروز گفت که انتخاب دروازه بان اول تیم سخت است اما او اکنون این تصمیم را گرفته است. کنجکاو هستیم که بازی‌های آینده چطور رقم می‌خورد و عملکرد بیرانوند بعدازظهر یکشنبه تا حدی تعیین کننده است.»

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم آنتورپ کلاب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین؛ این هفته چشم همه پرسپولیسی ها و حتی استقلالی ها (!) به بازی بزرگ هفته در استادیوم آزادی است. جایی که شاگردان اوسمار ویرا باید در دیدار برگشت مقابل سپاهان اصفهان به میدان بروند در حالی که بازی رفت را با نتیجه یک برصفر باخته اند.

پرسپولیس از طرفی در کورس قهرمانی است و کادرفنی و بازیکنان این تیم خوب می دانند پس از خداحافظی از جام حذفی تنها شانس آنها قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

از آن گذشته لغزش در دیدار با سپاهان اصفهان ممکن است قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را به مخاطره انداخته یا حتی آن را غیرممکن کند. برهمین اساس سرخپوشان تهرانی همه انرژی خود را برای این بازی گذاشته اند.

از طرف دیگر سپاهان اصفهان هم هنوز روی کاغذ شانس برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و به دلیل کُری خوانی های همیشگی اصلا دوست ندارند مغلوب پرسپولیس شوند.

برای ژوزه مورایس که فصل پرفراز و نشیبی را با تیم پرستاره سپاهان پشت سرگذاشته شرایط متفاوت است. سرمربی پرتغالی که همسر ایرانی اختیار کرده و مسلمان شده است خوب می داند برای ماندن و مربیگری در سپاهان و فوتبال ایران باید پرسپولیس را شکست دهد.

برهمین اساس ژوزه مورایس چیزی را به قضا و قدر نسپرده است. از اردوی سپاهان خبر می رسد که مورایس و کادرفنی سپاهان به شدت پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند هستند.

سپاهانی ها امیدوارند خبر نرسیدن بیرانوند ملی پوش به بازی روز چهارشنبه صحت داشته باشد و امیررضا رفیعی جوان درون دروازه پرسپولیس بایستد اما...

سپاهانی ها به شدت پیگیر وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند بوده و سعی کرده اند اخبار موثقی در خصوص گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بگیرند تا در بازی حساس و نفسگیر روز چهارشنبه غافلگیر نشوند.

کد خبر 848541 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند