Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که تیم قشقایی شیراز پس از برگزاری هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با خرید امتیاز زاگرس شیراز و با تایید سازمان لیگ وارد این رقابت‌ها شد، اما حالا و پس از برگزاری دو بازی، مدیر و سرمربی قشقایی از مشکلات مالی تیم خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف پور مدیرعامل تیم شهدای قشقایی شیراز که در رسانه‌ها صحبت از تزریق ۲۰۰ میلیون بودجه به این تیم کرده و گفته در ادامه نمی‌تواند از پس مشکلات مالی تیم بدون حمایت مسئولان بر آید باید دید در ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان از بانوان فوتبالیست استان فارس باز هم می کند یا دختران فوتبالیست فارسی به مانند سال‌های گذشته باز هم با بلاتکلیفی و مشکلات مالی فراوان مواجه می‌شوند.

شقایق نوری زاده کاپیتان تیم شهدای قشقایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بنده به عنوان بازیکنان اجازه صحبت در خصوص این موضوع را ندارم و این مسئله را باید از مدیرعامل تیم بپرسید، اما هرچه که گفتند حتما درست بوده است.

موضوع قابل توجه ماجرای تیم شهدای قشقایی این است که تیمی که از هفته اول رقابت‌ها حضور نداشت و سپس با امتیاز تیم زاگرس و از هفته دوم گام به لیک برتر فوتبال بانوان گذاشت چه طور پس از گذشت ۲ هفته، از مشکلات مالی صحبت به میان می‌آورد و مدیران تیم از مشکلات مالی در ادامه مسابقات صحبت به میان می‌آورند.

 مسائل مالی سال ها است گریبانگیر ورزش استان فارس و تیم‌های آن شده و بسیاری از تیم‌های باسابقه استان فارس را یا به کام مرگ کشانده یا به جایی رسانده که دیگر نامی از آن‌ها مطرح نیست.

شاید نبود نظارت مناسب نهاد‌های متولی ورزش استان فارس بر روی تیم‌های ورزشی و واگذاری بدون حساب و کتاب امتیاز تیم‌ها به افرادی که توانایی مالی مناسب برای حضور در تیمداری در ورزش حرفه‌ای را ندارند، بر شدت این موضوع افزوده است.

نمونه اتفاقاتی این چنین را در انحلال تیم‌های فوتبال پیام مخابرات فارس، کارا شیراز، برق شیراز، بهمن شیراز، فوتسال ارژن شیراز، تیم‌های فوتبال بانوان اوج نصر فارس و فوتسال بانوان کارا شیراز و رشته‌های بسکتبال مردان با داشتن تیم‌های لیگ برتری ب آ و آ  إس شیراز، پگاه فارس، والیبال پارس آرا، هندبال بانوان شهید چمران لارستان قهرمان کشور مسابقات غرب آسیا و سایر رشته‌هایی که بخش خصوصی در استان فارس تنها ثمره اش به جز شکست چیزی را به همراه نداشته است اشاره کرد.

شاید وقت آن رسیده که مدیران ورزش فارس و نهاد‌های نظارتی بر روی بخش خصوصی و تیم‌های ورزشی آن بیشتر نظارت کرده تا در ادامه شاید ورزش استان فارس به مانند گذشته با داشتن تیم‌های قدرتمند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد، چون با شرایط فعلی که مدیران تیم‌های ورزشی چشمشان به کمک نهاد‌های دولتی است، راهی جز نیستی و نابودی در پیش نخواهند داشت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهدای قشقایی باشگاه های کشور فوتبال بانوان مشکلات مالی استان فارس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • بهاران پربارش فارس