Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:51:52 GMT

گزارش زنده؛ شهرخودرو 0 - استقلال 0

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۲۵۸۳

گزارش زنده؛ شهرخودرو 0 - استقلال 0

شاگردان رحمتی و فکری در تلاش برای برتری و بهبود شرایط خود در جدول هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو پس از یک مساوی و دو شکست طی سه هفته متوالی، در دیدار اخیرش مقابل تیم بحران‌زاده ذوب‌آهن به برتری رسید و هفت امتیازی شد، اما مشهدی‌ها امیدوار هستند اکنون که به مصاف استقلال مدعی رفتند، به پیروزی خانگی دست پیدا کنند و مثل دیدارهای قبل در ورزشگاه امام رضا به حریف آبی‌پوش خود نبازند، اما در آن طرف شاگردان محمود فکری نیز در تلاش برای کسب برتری و قطع نوار دو مساوی اخیرشان هستند تا در امتیاز 11 با صنعت نفت صدرنشین برابر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته ششم لیگ برتر؛ یکشنبه: 99/09/23 ؛ ساعت 15:45
استادیوم: امام رضا(ع) مشهد/ بدون تماشاگر
داور: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: حسین انتظاری و علی‌اکبر نوری؛ داور چهارم: رضا مهدوی/ ناظر داوری: حاتم بک‌پور.

 


شهرخودرو مشهد:

میلاد فراهانی محمدعرفان معصومی علی نعمتی حسن جعفری محمدعلی فرامرزی امید منصوری اکبر صادقی صادق صادقی ابوذر صفرزاده امین قاسمی‌نژاد احمد الجبوری

سرمربی: سید مهدی رحمتی

 


استقلال تهران:

محمدرشید مظاهری محمدحسین مرادمند محمد دانشگر سید احمد موسوی محمد نادری مهدی مهدی‌پور سبحان خاقانی آرش رضاوند داریوش شجاعیان مهدی قایدی امیرارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

 


لحظات حساس:


دقیقه 9: پاس در عمق عالی سبحان خاقانی در موقعیت تک به تک به مهدی قایدی رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

 

 


در حاشیه:


* برخلاف دیدارهای قبلیِ سرخابی‌های پایتخت در شهر مشهد، خبری از ازدحام جمعیت چه پشت درهای ورزشگاه امام رضا و چه داخل استادیوم نیست.
* خلوتی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و همکاری دوست‌داران دو تیم که به محل مسابقه نیامده‌اند، موجب شده نظم در برگزاری بازی کاملا مشهود باشد.
* هیچ تماشاگری روی سکوها دیده نمی‌شود. سرمای هوا احتمالا مزید بر علت شده تا فوتبال‌دوستان مشتاق ترجیح دهند دیدار حساس هفته ششم را از تلویزیون تماشا کنند.
* رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سختی توسط ناظر بازی و نمایندگان ستاد ملی مبارزه با کرونا مدام بررسی می‌شود؛ به نحوی که هیچ‌کسی از مسؤولان برگزاری بازی نمی‌توانند لحظه‌ای بدون ماسک باشند.
* پس از ورود به زمین، بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل یاد و خاطره جواد تقی‌پور، پیشکسوت فقید داوری مشهد را زنده نگه داشتند؛ همچنین به همین علت دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

 

استقلال تهران شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران شهر خودرو امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین