Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در آخرین تحولات در سطح فرمانداری‌های استان سمنان بعد از انتخاب ابوطالب جلالی سرپرست برای فرمانداری ویژه شاهرود و نادر فخری فرمانداری شهر سمنان و مهدی بندرآبادی فرمانداری دامغان این بار نوبت به فرمانداری آرادان رسید.

با حکم علیرضا آشناگر استاندار سمنان، مجتبی بور بور که عهده‌دار سمت فرمانداری آرادان بود به سمت مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان منصوب شد که این سمت را تا پیش از این مهدی بندرآبادی عهده دار این سمت بود که فرمانداری دامغان به ایشان محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استاندار سمنان طی ابلاغی جواد صفری را به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان منصوب کرد که ایشان نیز به پیشنهاد حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برای این سمت انتخاب شد.

جواد صفری معاون مجتبی بور بور در فرمانداری آرادان بود که علاوه بر سرپرستی این سمت را نیز همچنان عهده‌دار است.

کد خبر 5094858

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرمانداری آرادان حکم انتصاب ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی تبریز محدودیت های کرونایی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای برگزارکننده، غرفه استان یزد به‌عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، هم‌زمان با روز پنجم و پایانی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استاندار و دستیار استاندار و مجری طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان یزد به‌عنوان مدیر برتر در طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی و همچنین برای کسب عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، با اهدای لوح، تقدیر شد.

کد خبر 749892

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار