Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی هشت ماه نخست امسال ۵۴۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۱.۳ درصدی را ثبت کرده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی آمار وزارت صمت از وضعیت تولید در کشور نشان می‌دهد که در هشت ماهه سال ۹۹ تعداد ۵۴۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شده است؛ این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته ۴۴۷ هزار و ۳۰۰ دستگاه از این محصولات تولید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدین ترتیب تولید خودروی سواری در ۸ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۱.۳ درصدی داشته است.

همچنین در ۸ ماه ابتدایی امسال ۵۲ هزار و ۸۲۸ دستگاه وانت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۴۳ هزار و ۸۷۷ دستگاه) رشد ۲۰.۴ درصدی داشته است.

تا آبان ماه امسال هزار و ۱۸۸ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و ون نیز تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (هزار و ۲۶۵ دستگاه) با افت ۶.۱ درصدی مواجه شده است.

در هشت ماه نخست امسال ۳۸۳ دستگاه کمباین و ۱۳ هزار و ۳۹۵ دستگاه تراکتور تولید شده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱.۳ درصدی و ۹.۱ درصدی ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تولید خودرو خودرو سواری تولید وانت تولید تراکتور نسبت به مدت مشابه سال قبل خودروی سواری تولید شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور