Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به کمک ۲۵۰ میلیاردی خیران استان سمنان از ابتدای رزمایش مواسات تا کنون گفت: آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در دستور کار رزمایش مواسات قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ علی خالقیان در جلسه بررسی اجرای تفاهم‌نامه آزادسازی زندانیان اظهار داشت: با ورود نماینده ولی فقیه در استان سمنان به عنوان فرمانده قرارگاه استانی کمک مؤمنانه، شاهد تسهیل جمع آوری کمک های خیرین بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان‌ها نیز ائمه جمعه مسئولیت هدایت و رهبری رزمایش مواسات را بر عهده دارند که در همین رابطه تمامی نهادها و ادارات زیر نظر روحانیت مشغول برنامه‌ریزی و اجرای هرچه شایسته‌تر این رزمایش هستند.

900 بسته کمک‎ معیشتی در راستای رزمایش مواسات در رشت توزیع شدمرحله جدید رزمایش مواسات استان البرز در 14 محور برگزار می‌شودهفتمین مرحله رزمایش مواسات در استان البرز آغاز شد + فیلم

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به همکاری ادارات مختلف استان در اجرای رزمایش مواسات نیز گفت: یکی از اصلی‌ترین رویکردها در اجرای این رزمایش، تعاملات بین بخشی است که نهادهای مختلفی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

خالقیان اضافه کرد: فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و برخی دیگر از نهادها در کنار مجموعه سپاه و فرماندهان نواحی استان نقش مهمی را در اجرای رزمایش مواسات بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات با همراهی شایسته خیران اجرا شده است بیان کرد: بنابر گزارش‌های رسیده از ابتدای رزمایش مواسات تا کنون مبلغی بیش از 250 میلیارد تومان توسط خیران استان سمنان اهدا شده است.

وی افزود: در مرحله نخست رزمایش مواسات، بیشتر تمرکز و هدف برروی تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان بود؛ اما بنابر پیشنهادات و استقبال مردم استان در اواسط مرحله نخست رزمایش، آزادسازی زندانیان غیرعمد در دستور کار قرار گرفت و این مهم تا کنون نیز استمرار دارد.

خالقیان حضور مردم استان در رزمایش کمک مؤمنان استان سمنان را مثال زدنی خواند و گفت :مردم و نیکوکاران استان مانند صحنه‌های دفاع مقدس که ستاد پشتیبانی جنگ تشکیل شد و مردم با حمایت‌های بی‌شمار خود از انقلاب اسلامی حمایت کردند؛ در این برهه تاریخی نیز حضور پررنگ و فعال خود را به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور