Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در نخستین بازی امروز موفق شد در دیداری نزدیک بر ذوب آهن اصفهان غلبه کند.

پنجمین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، گرامی‌داشت سردار شهید پورجعفری امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه با پیروزی تیم نیروی زمینی شهید شاملی به پایان رسید.

درنخستین مسابقه امروز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۳ مقابل هم صف آرایی کردند و رقابت پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و در پایان این تیم نیروی زمینی شهید شاملی بود که توانست با حساب ۳۱ بر ۳۰ تیم ذوب آهن را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان که نوزدهم آذر ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز آغاز تا روز بیست و چهارم آذرماه ادامه دارد.

زمان برگزاری مرحله دوم دور برگشت

مرحله دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دهه دوم دی‌ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

مرحله اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ۱۹ تا ۲۴ آذرماه در شیراز در حال برگزاری است و فردا به پایان می‌رسد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات طبق قوانین برگزاری این رقابت‌ها فرمول جدول رده‌بندی بر اساس امتیازات کسب شده توسط تیم‌ها خواهد بود و در صورت مساوی بودن بر اساس آئین نامه مسابقات امتیازات تیم‌ها، بازی رو در رو دو تیم در نظر گرفته خواهد شد و سپس تفاضل بازی‌های رو در رو جهت کسب جایگاه بالاتر مد نظر قرار خواهد گرفت.

مرحله دوم این رقابت‌ها هم در دی ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و سپس در پایان مرحله دوم، سه تیم برتر گروه الف و ب در مرحله بعد در یک گروه شش تیمی جهت کسب مقام‌های اول تا ششم با هم رقابت می‌کنند و سه تیم دوم هر گروه نیز برای تعیین مقام‌های هفتم تا دوازدهم با هم پیکار خواهند کرد./ فدراسیون هندبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیروی زمینی شهید شاملی لیگ برتر هندبال مرحله دوم دور برگشت رقابت ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن