Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:20:22 GMT

دانلود فیلم کلاس ریاضی پایه نهم مورخ ۲۳ آذر

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۰۰۰

دانلود فیلم کلاس ریاضی پایه نهم مورخ ۲۳ آذر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به همت مسئولان آموزش و پرورش و شبکه آموزش، تدریس مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، آغاز شد.

این کار با هدف جبران آسیب وارد شده به وضعیت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان انجام می‌شود.

فیلم آموزش دروس مختلف، هر روز در قسمت «پیشخوان» گروه فیلم و صوت منتشر می‌شود و شما می‌توانید در تمام روزهای هفته با مراجعه به این بخش، از فیلم‌های مدرسه تلویزیونی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فیلم آموزش کلاس ریاضی متوسطه اول پایه نهم را که در تاریخ ۲۳ آذر از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید

دانلود فیلم کلاس ادبیات فارسی پایه هفتم مورخ ۱۹ آذر     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دروس پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند