Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، از اجرای طرح سامان‌دهی باغ‌تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی و پلمب ۷ واحد صنفی متخلف خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با تلاش مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت روز گذشته طرح نظارت و کنترل بر ۲۴۴ واحد صنفی باغ تالار و سالن پذیرایی در شهر تهران انجام و برای هفت واحد صنفی متخلف اخطار پلمب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برپایه این گزارش، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف با حضور نمایندگان اداره بهداشت و اتحادیه صنف سالن پذیرایی و تالارداران، از ۲۴۴ واحد صنفی بازدید کردند که در بازدید‌های صورت گرفته از متصدیان ۳۵ واحد صنفی تعهد اخذ و هفت تالار پذیرایی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و انتظامی و همچنین بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و عرضه قلیان پلمب شد.

در این گزارش آمده است، با توجه به اینکه قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت‌های مهم معاونت نظارت بر اماکن عمومی است، پلیس تلاش می‌کند تا واحد‌های صنفی مذکور را به محیط امنی برای برگزاری مراسم‌های مختلف شهروندان مبدل کنند.

پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس تالار باغ تالار اماکن عمومی نظارت بر اماکن عمومی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه