Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:46:51 GMT

پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۱۰۶

پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه نخست

مصاف شهرخودرو و استقلال در نیمه نخست با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

آبی‌پوشان پایتخت این بازی را در ابتدای کار هجومی آغاز کردند و مهدی قایدی در دقیقه یک با هجوم به محوطه جریمه شهرخودرو شوتی روانه دروازه حریف کرد اما مدافع شهرخودرو ضربه این بازیکن را دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شاگردان محمود فکری فشار خود را بیشتر کردند و فرصت‌های بیشتری با به دست آوردن ضربه کرنر خلق کردند. یکی از این موقعیت‌ها ضربه سر مرادمند در دقیقه ۴ روی یک کرنر ارسالی بود که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

استقلال پس فشار اولیه خود، توپ و میدان در اختیار داشت و خواست بازی را مدیریت کند. یکی از جدی‌ترین موقعیت های بازی در دقیقه ۸ رخ داد و مهدی قایدی در مصاف تک به تک با دروازه‌بان در محوطه جریمه حریف ناموفق بود و نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

گل: فشارهای استقلال در دقیقه ۱۲ به ثمر نشست و سبحان خاقانی روی اشتباهان مدافعان شهرخودرو، صاحب موقعیت شد و در محوطه جریمه شهرخودرو، شوتی روانه دروازه حریف کرد که باعث شد استقلال به گل اول خود در این بازی دست پیدا کند.

بعد از این  گل، شهرخودرو سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۱۵ فرصتی خوبی برای این تیم ایجاد شد اما فرصت تک به تک تیم شهرخودرو و ضربه احمد الجبوری را رشید مظاهری دفع کرد. در ادامه شاگردان مهدی رحمتی بازهم فرصت گلزنی داشت و در دقیقه ۱۸ ضربه احمد الجبوری در محوطه جریمه استقلال به تیر دروازه برخورد کرد و ابوذر صفرزاده ضربه سرش به اوت رفت.

در ادامه آبی‌پوشان پایتخت فضای بازی را با گرفتن توپ و میدان مقداری آرام کردند و موقعیت‌هایی را روی دروازه شهرخودرو ایجاد کردند. در دقیقه ۲۱، مهدی قایدی با هجوم به محوطه جریمه شهرخودرو، چند بازیکن را از پیش روی برداشت اما ضربه شوت این بازیکن راه به  جایی نبرد به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵، عرفان معصومی با تکل خشن روی محمدحسین مرادمند،‌ با دریافت کارت قرمز، از زمین بازی اخراج شد.

بعد از اخراج بازیکن شهرخودرو، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود به آرامی پیش رفت.

گل: استقلال در دقیقه ۴۴ به گل دوم رسید. مهدی مهدی‌پور توپ را روی دروازه شهرخودرو ارسال کرد و ضربه سر محمد دانشگر باعث شد دومین گل استقلال به ثمر برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، سبحان خاقانی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده (دقیقه ۳۴- امیرحسین کریمی)، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی محوطه جریمه مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

یونایتد می‌توانست در آخرین لحظات بازی به گل برسد اما یک اتفاق عجیب مانع از شادی بزرگ شاگردان اریک تن هاخ بود: یک عامل خودی در نقش مدافع حریف!

یونایتد با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانست 56 امتیازی شود و فاصله با تاتنهام رده پنجمی را کمتر کند. شیاطین سرخ در هفته‌های پایانی لیگ برتر به دنبال سهمیه اروپایی هستند و ایستادن در رتبه ششم به آن‌ها کمکی نمی‌کند.

از همین رو بعد از اینکه یونایتد در دقیقه 87 گل تساوی را از روی ضربه پنالتی دریافت کرد، حملات زیادی روی دروازه حریف شکل داد تا با استفاده از جو ورزشگاه اولدترافورد نتیجه بازی را تغییر دهد.

بهترین فرصت برای یونایتد در لحظات پایانی بازی شکل گرفت. داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه لحاظ کرده بود که در آخرین ثانیه‌های این زمان یک فرصت عالی شکل گرفت. ارسال مدافع برنلی در میادین میدان پس از برخورد با پای برونو فرناندز به میسون مونت رسید و فرصت یک ضدحمله عالی برای یونایتد شکل گرفت.

مونت از برتری عددی تیم میزبان استفاده کرد و توپ را پس از چند قدم به سمت زمین حریف به آماد دیالو پاس داد. دیالو توپ را روی پای چپ برد و سعی داشت زاویه خوبی برای شوت زدن به سمت دروازه پیدا کند. در همین حین بازیکنان یونایتد تلاش داشتند به او اضافه شوند.

در مدت زمان کوتاهی که دیالو سعی می‌کرد فرصت مناسب برای ضربه زدن به توپ را پیدا کند مونت در نزدیکی او حضور داشت و برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده بود.

دیالو که امید زیادی داشت با یک ضربه پرقدرت تیمش‌ را به گل دوم رسانده و عامل اصلی کسب سه امتیاز در این لحظه از بازی باشد، با بدشانسی شاهد برخورد توپ به برونو فرناندز بود تا توپ بلوکه شود. فرناندز که در مسیر توپ قرار داشت سعی کرد با پریدن مانع از عبور این ضربه نشود اما کاملا مقابل آن قرار گرفت و هم تیمی‌اش را ناامید کرد.

در میان ناامیدی دیالو و ناراحتی فرناندز از این اتفاق، توپ بلوکه شده به مونت رسید و او سعی کرد با ضربه فنی دروازه حریف را باز کند که دروازه‌بان به راحتی آن را در آغوش گرفت. داور هم پس از اینکه توپ در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت خیالش راحت شد و سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت