Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:07:11 GMT

پیروزی استقلال و اخراج بازیکن شهرخودرو در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۳۱۷۳

پیروزی استقلال و اخراج بازیکن شهرخودرو در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در چهارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر که از ساعت ۱۵:۴۵ در استادیوم امام رضا (ع) آغاز شده بود در پایان نیمه اول با دوگل استقلال و اخراج عرفان معصومی بازیکن شهرخودرو به پایان رسید.

محمود فکری بازی هجومی را در دستور کار خود در ابتدای بازی در دستور کار قرار داده بود که حاصل این کار هجوم در پنج دقیقه اول سه کرنر بود که بازیکنان استقلال از آن نتوانستند بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه هشت، مهدی قائدی با میلاد فراهانی تک به تک شد که با بی دقتی به بیرون زد.

اشتباه خط دفاعی شهرخودرو کارساز شد و سبحان خاقانی بازیکن مشهدی استقلال تهران توانست دروازه شهرخودرو را در دقیقه ۱۱ باز کند.

پاس پشت دفاع امین قاسمی نژاد، احمد الجبوری را تک به تک کرد که مهاجم شهرخودرو این موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۱۶ سانتر زمینی امین قاسمی نژاد و شوت احمدالجبوری به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و در ادامه بازیکن شهرخودرو، توپ را به بیرون دروازه زد.

دقیقه ۲۵ تکل خشن عرفان معصومی روی پای محمدحسین مرادمند باعث شد تا داور بازی کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد و بازیکن شهرخودرو را مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا شهرخودرو، ۷۵ دقیقه را ۱۰ نفره در مقابل استقلال بازی کنند.

ارسال مهدی مهدی پور و ضربه سر دانشگر آرام آرام وارد دروازه شهرخودرو شد و تنها میلاد فراهانی فقط به توپ نگاه می‌کرد.

استقلال بعد از ۱۱ مسابقه توانست در نیمه اول دروازه شهرخودرو را باز کند، قبل از این دیدار آخرین باری که استقلال در نیمه اول دیدار رو در رو به گل رسید، ۳۰ مهر ۹۳ بود که سجاد شهباززاده در دقیقه ۳ گل زده بود.

کد خبر 5094871

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی تبریز محدودیت های کرونایی عکس استانها بازیکن شهرخودرو نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه