Web Analytics Made Easy - Statcounter

برند باشگاه زیبایی ‌هوپو برای اولین بار در ایران موفق به انتشار 4 کتاب در حوزه‌ی استانداردسازی مدل کسب‌وکار فرانچایز و مراکز ارائه خدمات خود شد. این کتاب‌ها در 600 صفحه استانداردسازی و 800 صفحه چک لیست، توسط شهریار شهیر برزگر، مدیرعامل و بنیانگذار این برند تالیف و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند هوپو (hoopoe)، برای اولین بار در ایران تمامی استانداردهای فرانچایز روز دنیا را در قالب چهار کتاب جامع تدوین کرده که راهنمایی جامع برای سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی، مدیریت و ارائه‌ی خدمات یک کسب‌وکار در بالاترین سطح به مخاطبان خود در داخل و خارج کشور است.

شهریار شهیر برزگر، مدیرعامل گروه شانا تجارت کاسپین و فعال در صنعت ریتیل کشور، در زمینه‌ی اهمیت این کتاب‌ها گفت: «سال‌هاست در کشور ما، برندهای بسیاری در قالب فرانچایز و سیستم اخذ نمایندگی فعال هستند ولی این برای اولین بار است که تمامی مراحل راه‌اندازی و مدیریت یک کسب‌وکار موفق به صورت جامع فرموله و به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم تدوین شده است و از این جهت، ایران در صنعت فرانچایز جهان، امروز صاحب یک استاندارد کامل و جامع در این حوزه است»

شهریار شهیر که در راه‌اندازی و رشد بسیاری از برندهای زنجیره‌ای داخل و خارج ایران در حوزه‌ی آرایشی و بهداشتی از سال 1385 فعال بوده، در زمینه‌ی دلایل و زیرساخت‌های تدوین چنین کتاب‌هایی گفت: «از آنجا که در زمینه‌ی راه‌اندازی شعب برندهای بسیاری در ایران و در همکاری با برندهای خارجی فعال بودم، همیشه خلاء استانداردسازی را در مدل‌های کسب‌وکار و فرانچایز ایران احساس می‌کردم و تلاش کردم در سال‌های 89 تا 91 با راه‌اندازی ده‌ها شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوپاشاپ (PUPA Shop)، قدمی در این مسیر بردارم، اما با کسب تجربه در این حوزه از سال 95 تصمیم به تاسیس و رشد یک برند کاملا ایرانی و سطح بالا، در حوزه‌ی زیبایی آقایان گرفتم که تا امروز 45 هزار نفر ساعت، کار تحقیقی و برنامه‌ریزی برای آن انجام شده است تا برای اولین بار در ایران شاهد رشد و بالندگی یک برند ایرانی موفق در عرصه‌ی فرانچایز در جهان باشیم که ظرفیت اشتغال‌زایی بیش از 30 هزار نفر را دارد.»

شهریار شهیر مدل کسب‌وکار هوپو را یک مدل استاندارد شده برای راه‌اندازی، مدیریت و در نهایت موفقیت یک نمایندگی و فرانچایز دانست و گفت: «روندهای صنعت آرایشی و بهداشتی به سرعت در حال تغییر است و صنعت سلامت و زیبایی آقایان در دهه‌های اخیر به یکی از صنایع و کسب‌وکارهای بسیار سودآور و موفق در جهان تبدیل شده که ارائه‌ی خدمات در این حوزه دارای ارزش افزوده برای کشور ازجمله اشتغال‌زایی، جلوگیری از خروج ارز از کشور، امکان ارائه‌ی خدمات به توریست‌های کشورهای اطراف و ارزآوری و در نهایت ایجاد حس طراوت و اعتماد به نفس در آقایانی است که به دلایل زیاد اجتماعی و فرهنگی، دریافت خدمات زیبایی و پوست و مو توسط آنها نکوهش شده، اما این روزها شاهد استقبال آنها از این خدمات هستیم.»

وی هوپو را نماد ارزش‌آفرینی و موفقیت کسب‌وکارهای ایرانی در عرصه‌ی برندینگ و توسعه‌ی کسب‌وکار دانست که توانسته با ارائه‌ی مدل برد-برد-برد، رابطه‌ای موفق بین برند هوپو، نمایندگی و مشتری ایجاد کند.

شهریار شهیر برزگر در این زمینه افزود: «در مدل استاندارد شده‌ی فرانچایز هوپو، این امکان ایجاد شده که هر نمایندگی با تکیه بر دانش، تجربه، توان، نیروی فنی، اجرایی و تبلیغات و روابط عمومی برند هوپو و گروه شانا تجارت کاسپین بتواند بدون دانش فنی در زمینه‌ی صنعت آرایشی و بهداشتی صاحب یک کسب‌وکار موفق در این حوزه شود و با استفاده از 4 کتاب جامع آموزش‌ها و همراهی برند هوپو، تمامی مراحل صفر تا صد راه‌اندازی و موفقیت یک شعبه از انتخاب مکان، عقد قرارداد، طراحی و دکورسازی، استخدام و آموزش پرسنل، امور حقوقی و سپس تبلیغات و معرفی مشتری توسط برند هوپو انجام می‌شود. در این مدل، ارائه‌ی خدمات استاندارد یک‌دست و در بالاترین سطح در تمامی شعب داخل و خارج هوپو برای رضایت مشتری، برنامه‌ریزی شده تا در نهایت ضلع سوم، یعنی مشتری، برنده‌ی این خدمات زیبایی آقایان باشد. این خدمات شامل پروتز مو، پوست و خدمات تخصصی دیگر همچون لیزر تحت نظر پزشک همچون لاغری و لیزر با دستگاه‌های برتر دنیا مثل کوترا (Cutera) است که به سرعت در حال توسعه و افزودن خدمات جدید به آن هستیم.»

گفتنی است، باشگاه سلامت زیبایی آقایان هوپو که در ظرف مدت کوتاهی 3 نمایندگی آن در حال راه‌اندازی و تجهیز است، قرار است در سطح شهر تهران با 14 نمایندگی به صورت محدود و منتخب و در سطح ایران با 100 شعبه به صورت فرانچایز فعالیت کرده و مذاکراتی برای راه‌اندازی شعب آن در خارج از کشور نیز در جریان است تا اولین برند صنعت آرایشی و بهداشتی ایران، حضوری جهانی داشته باشد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهریار استانداردسازی آرایشی و بهداشتی برای اولین بار زیبایی آقایان ارائه ی خدمات راه اندازی زمینه ی کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش