Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیته فنی هیات کشتی مازندران با حضور عسکری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای کمیته فنی هیأت کشتی استان مازندران با حضور رئیس هیأت کشتی این استان معرفی شدند.

محمدیان در مراسم معارفه تاکید کرد: اعضای کمیته فنی باید پای کار بیایند تا بتوانیم برای این ورزش کارهای بزرگی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هیج وجه نباید بین کشتی فرنگی و آزاد تفاوتی ایجاد شود. با توجه اینکه خودم هم فرنگی کار کردم و هم آزاد.

وی ادامه داد: ‌نظرات کمیته فنی ‌بدون کم و‌ کاست در ورزش کشتی استان اجرایی خواهد شد و کمیته فنی نیز بدون هیج دغدغه‌ای به وظایف خود رسیدگی کنند.

در این‌ مراسم آقایان رضا سیم‌خواه، قاسم رضایی، هاشم میرزاده، سعید شیرزاد و مظفر فولادی در کشتی فرنگی و آیت واگذاری، رضا شاهمنصوری، حسین کریمی،‌ حامد میرعمادیان و امیرعباس گنجی در کشتی آزاد به‌عنوان اعضای کمیته فنی هیات کشتی استان مازندران معرفی شدند.

حفظ ارزش و‌ احترام میان ورزشکاران، ضرورت توجه به ورزش پایه و آینده کشتی استان، استفاده از ظرفیت افراد باتجربه و ایجاد وفاق و همدلی میان شهرها نظرات اعضای حاضر در این جلسه بود.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: اعضای کمیته فنی کشتی استان معرفی شدند هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟