Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران پیرو برخی اظهارنظرهای منتشرشده در رسانه ها پس از اجرای حکم نیما زم اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این اطلاعیه آمده است: در بیش از یک سال سیر رسیدگی به این پرونده، تحقیقات کاملی از متهم اصلی توسط دادسرا و ضابطین و در خصوص کلیه موارد اتهامی صورت گرفته و اقاریر آقای زم درخصوص اقدامات مجرمانه خود و اظهاراتش درخصوص دیگران معادل صدها ساعت و چندهزار صفحه بازجویی بوده است که تاکنون بخش مربوط به اقدامات مجرمانه خود وی مورد رسیدگی نهایی قرار گرفته، لکن اظهارات و ادعاهای وی در خصوص دیگران، در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه دادسرای تهران تاکید شده است تاکنون پرونده برخی از مرتبطین زم در داخل کشور نیز با کیفرخواست به دادگاه ارسال گردیده و پرونده برخی دیگر از متهمین در دادسرا مفتوح است.

دادسرای عمومی و انقلاب تهران همچنین اعلام کرده تمام مراحل دادرسی و صدور آراء محاکم از جمله رأی قطعی دیوان عالی کشور در مورد این پرونده که بیش از یک ماه پیش صادر شده، با رعایت مواعد قانونی انجام و ابلاغ شده است.

دادستانی تهران تاکید کرده اجرای حکم هم پس از ابلاغ به وکیل متهم و رعایت کلیه ضوابط و مقررات از جمله ملاقات اعضای خانواده ایشان برای چندمین بار در روز قبل از اجرای حکم صورت گرفته است.

اطلاعیه روابط عمومی دادسرای تهران می افزاید: علاوه بر ملاقاتهای فوق، به منظور تبیین ابعاد جرایم ارتکابی نیما زم برای پدر محترم وی، جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و قاضی پرونده تشکیل گردیده است لذا طرح مباحث حاشیه ای از قبیل مبادله زم (به عنوان یک شهروند ایرانی) با کشورهای خارجی نیز هیچگاه مطرح نبوده و لازم است از هرگونه گمانه زنی و اظهارنظرهای غیردقیق و غیرواقع در این خصوص پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: احضار رییس دفتر نمایندگی فرانسه در تهران به وزارت خارجه پاسخ یک مقام قضائی به سخنان پدر روح‌الله زم: جملات به کار رفته در پست آقای زم یک داستان سرایی تخیلی است روح‌الله زم اعدام شد لینک کوتاه: asriran.com/003BqF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله لباس قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیون تومان را هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند که در شعبه ی ویژه ی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده ، اخذ استعلام های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم ، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت حدود 23 میلیون تومان محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان