Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رگنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع خانوادگی منجر به قتل در بخش گهواره شهرستان دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل جنایت، به بررسی موضوع پرداخته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جوان 30 ساله ای با همسر 26 ساله اش به خاطر اختلافات خانوادگی درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل زن جوان به‌دست همسرش در کرمانشاه

آمویی تصریح کرد: تحقیقات کاراگاهان نشان می داد فرد قاتل ، با مشت ضربات محکمی بر سر همسرخود فرود آورده که همین موضوع باعث تشنج زن جوان شده و انتقال وی به مراکز درمانی نیز بی فایده بوده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری همسر این زن به جرم قتل، از بازسازی صحنه جنایت و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خشونت و درگیری راه حل مناسبی برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی نیست، گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری ها و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با دارا بودن مشاورانی توانمند به صورت رایگان اماده ارائه خدمات مشاوره ای به عموم شهروندان هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قاتل اخبار حوادث قتل قاتل حوادث کرمانشاه اخبار کرمانشاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم بیمارستان اعدام درگذشت روح الله زم ساعت روح دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی بعد از ظهر یک شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان