Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران اعلام کرد: نفت‌کش آرتاویل از حوض خشک ایزوایکو خارج و به ناوگان بزرگ شرکت ملی نفت‌کش ایران پیوست.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، این نفت‌کش با طول ۲۴۸ متر، عرض ۴۳، ارتفاع ۱۹ متر و وزن ۵۶ هزار تن یکی از چند نفت‌کش افراماکس شرکت ملی نفت‌کش ایران است که حدود یک ماه پیش جهت انجام تعمیرات دوره‌ای در حوض خشک شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران از آب‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنگ و سند بلاست، اورهال موتور اصلی، ژنراتورها، الکتروموتورها، لوله‌ها، شیرآلات و استیل‌ورک از عمده تعمیرات است که بر روی این شناور انجام شد.
تمامی مراحل تعمیرات این شناور در ایزوایکو و به دست متخصصان داخلی به انجام رسید و برای حدود ۳۰۰ نفر به شکل مستقیم و ۵۰۰ نفر به شکل غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد کرد.
شرکت ملی نفت‌کش ایران از کارفرماهای اصلی شرکت ایزوایکو محسوب می‌شود، اعتماد مدیران ارشد این شرکت به نیروهای متخصص کشور و تعمیر این شناور در ایزوایکو از خروج حدود یک میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرد.
سال گذشته برای اولین بار تعمیرات این سایز از شناور در کشور و در شرکت ایزوایکو به انجام رسید تا نمود عینی خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی، خودکفایی در صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحلی باشد.
ایزوایکو با وسعت ۱۱۰۰ هکتار بزرگ‌ترین زیرساخت دریایی کشور محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از کارگاه‌های منحصربه‌فرد و نیروی انسانی متخصص توانایی طراحی، ساخت و تعمیر هر سایز شناور و سازه‌ی فراساحلی را دارد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی نفت کش ایران کشتی سازی و صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار شناور تانکر «آیمو» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

حاجی رضایی ادامه داد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز پس از اعلام اضطرار به مرکز جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد مصدوم وی را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

کد خبر 6092615

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت